شناسهٔ خبر: 67029219 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بی خبری اعضای شورای شهر از تفاهمات واگذاری زمین ۳۰ هزار متری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام شهرداری تهران برای واگذاری ملکی به شرکت هواپیمایی ماهان، بدون اطلاع به اعضا شورا، انجام شده است.

صاحب‌خبر -

بی خبری اعضای شورای شهر از تفاهمات واگذاری زمین 30 هزار متری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جعفر تشکری هاشمی، درباره کارشناسی‌ها برای واگذاری املاک شهرداری تهران با اشاره به یک ملک شهرداری واقع در منطقه ۲ گفت: کارشناس برای واگذاری یکی از املاک شهرداری تهران با حدود ۲۵ هزار متر زمین و مجوز مسکونی ۱۵ طبقه در مجموع زمین و تراکم تقریبا متری ۲۰۰ میلیون تومان ارزش تعیین کرده است که اگر این عدد را در مقایسه با قیمت‌های محلی در نظر بگیریم؛ شاهد تفاوت فاحشی خواهیم بود.

وی افزود: باید کارشناسی‌ها دقیق‌تر باشد و مطلوب نیست طرحی‌ای با این عظمت را بدون بررسی‌های تکمیلی پیش ببرند. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به تفاهم شهرداری با شرکت هواپیمایی ماهان گفت: بر اساس آنچه که اطلاع داده شده؛ شهرداری تهران با هواپیمایی ماهان بر سر یک زمین ۳۰ هزار متری توافق داشته، اما تا کنون گزارشی به شورای شهر ارائه نشده است.

وی گفت: شورا مخالف کار‌های خوبی که شهرداری تهران انجام داده؛ نیست و از اقدامات خوب، حمایت می‌کند، اما اینکه کشف کنیم در یک جایی کاری درحال انجام است و سپس در جواب به ما گفته شود که بعداً جزئیات آن را به شورای شهر ارائه می‌دهیم؛ صحیح نیست.

آقای تشکری هاشمی افزود:خواسته من این است که شورای شهر را نامحرم نبینند و برای ایجاد هم‌افزایی شهرداری از حمایت شورا استفاده کند.

نظر شما