شناسهٔ خبر: 67029006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هواشناسی کردستان:

بارش‌های رگباری بهاره میهمان آسمان کردستان می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر شرایط برای رشد پوشش ابر و بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

صاحب‌خبر -

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز چهارشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی در سطح منطقه به شکل افزایش پوشش ابر در بعدازظهرها، گاهی وزش باد، رگبارهای پراکنده باران، رعد و برق با امکان بارش تگرگ در برخی از نواحی استان خواهیم بود.

وی افزود: انتظار داریم شرایط بارش بیشتر در بعدازظهرها و اوایل شب برای فردا پنجشنبه و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده و در مناطق شرقی و مرکزی استان همچون شهرستان‌های قروه، بیجار، دیواندره، دهگلان و شرق شهرستان‌های سقز، سنندج و مریوان فراهم‌تر باشد که می‌تواند موجب آب‌گرفتگی موقت معابر شهری و روستایی نیز شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از لحاظ دمایی نیز از امروز تا اوایل هفته آینده در مجموع میانگین دمای شبانه‌روزی یک تا سه درجه سلسیوس افزایش پیدا می‌کند.

پناهی تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته سلین سروآباد با دمای ۳۹ درجه گرم‌ترین و سقز با دمای هفت درجه سردترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج نیز بین ۱۹ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

نظر شما