شناسهٔ خبر: 67028784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

برگزاری نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان

در نخستین آیین تجلیل از سرآمدان، منتخبان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان از اعضای هیات علمی که بر اساس مستندات مبتنی بر شاخص های مندرج در شیوه نامه، امتیازات لازم را کسب نمودند، تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ انتخاب عضو متقاضی سرآمدی فرهنگی براساس حوزه های اصلی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شامل همکاری اثربخش مدیریتی/ آموزشی/پژوهشی/ مشاوره ای عضو هیات علمی در مراکز و گروه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ،نظام توسعه فردی ،کنش گری فرهنگی در رشته ها و حوزه های تخصصی دانشگاه ، ایجاد شبکه ها، پویش ها و رویدادهای مساله محور فعال و اثربخش فرهنگی و اجتماعی، همسو با ارزش های فرهنگی و تمدنی انقلاب اسلامی و کنش گری فرهنگی – اجتماعی موثر خارج از دانشگاه در محیط بین الملل انجام شد .

در این رقابت ۱۴ دانشکده و ۳۸ عضو هیات علمی متقاضی سرآمدی فرهنگی شرکت کردند.

پرونده های حاوی مستندات فرهنگی و اجتماعی متقاضیان پس از بررسی و امتیازدهی به کمیسیون فرهنگی ماده یک ارسال و رای نهایی اعلام شد.

حجت الاسلام ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها را مبنای پویایی و تقویت دهنده روحیه امیدآفرینی، نشاط و هویت ملی و معنوی در بین جوانان برشمرد و با اشاره به سخنان گوهربار بنیانگذار انقلاب اسلامی، ارزشهای فرهنگی را روح و معنای حقیقی یک ملت بیان نمود.

دکتر سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان بر پیوست نگاری فرهنگی برای طرح های کلان منطقه ای/ ملی تاکید کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان نیز در این مراسم در مورد نحوه اعطای پایه تشویقی اعضای هیات علمی بر مبنای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کسب رتبه در جشنواره های ملی رویش، حرکت، تیتر و مسابقات ورزشی، سراسری قرآن مجید و آثار هنری مطالبی بیان کرد .

همچنین دکتر غفاری خلیق، دبیر کمیته اجرایی این آیین از نحوه مشارکت اعضای هیات علمی در جشنواره بین المللی حرکت و ملی رویش و همکاری با انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و حوزه های رقابتی آن گفت.

از دیگر بخش های این مراسم، تجلیل از خانواده معزز شهید والا مقام محمد خابوری، فعالان فرهنگی اعم از اعضای هیات علمی و یاوران علمی بود.

۴۶

نظر شما