شناسهٔ خبر: 67027723 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پاسخ به دانشجو؛

زاکانی: به زودی عملیات ساخت خط ۱۱ مترو شروع می‌شود + فیلم

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: به زودی عملیات ساخت خط ۱۱ مترو شروع می‌شود. کار خط ۱۰ شروع شده و ۱۱ ایستگاه آن در حال ساخت است.

صاحب‌خبر -

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: به زودی عملیات ساخت خط ۱۱ مترو شروع می‌شود. کار خط ۱۰ شروع شده و ۱۱ ایستگاه آن در حال ساخت است.

وی افزود: امسال کار اجرایی خط ۹ شروع شده است.

 

<div id="video-display-embed-code_2298826" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1150865/2298826?width=400&height=300"></script></div>

زاکانی گفت: در شهرداری هیچ کس حق کار سیاسی به نفع کاندیدا‌ها و به طریق اولا برای «بنده» را ندارد؛ این خط قرمز است. باید فضای شهر به سمت افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش برود

<div id="video-display-embed-code_2298828" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1150865/2298828?width=400&height=300"></script></div>

علیرضا زاکانی شهردار تهران در ادامه در جمع خبرنگاران، گفت: برای حضور در انتخابات و در صورتی که شورای نگهبان من را تأیید صلاحیت کند، مرخصی می‌گیرم.

وی درباره تعدد افراد ثبت نام کرده در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: هرکس احساس وظیفه کرده است، عزیز است. اوج عقلانیت این است که جبهه انقلاب تصمیم جمعی بگیرد.

وی اظهار کرد: من ایده‌های تحولی برای کشور دارم و جهت کشور را در جهت دولت آقای رئیسی می‌دانم که باید استمرار پیدا کند و این راستا نقاط قوت آن تشدید شود و به رفع کاستی با دقت اقدام شود.

زاکانی در پاسخ به این پرسش که اگر در انتخابات رأی نیاورید به شهرداری تهران بازمی گردید، گفت: باید همین بشود، ولی رأی می‌آورم.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های شهرداری در انتخابات ریاست‌جمهوری، بیان کرد: خط قرمز شهرداری به همه معاونان و شرکت‌ها را گفته‌ام و آن این است که کسی در شهرداری حق کار سیاسی به معنای ورود و تبلیغ برای اشخاص و به طور اولی برای بنده را ندارد. این خط قرمز برای همه داوطلبان است و برای خود من پررنگ‌تر است.

وی ادامه داد: شهرداری تلاش می‌کند تا زمینه را برای مشارکت بالا فراهم کند لذا تلاش می‌کنیم فضا به سمت جذب مشارکت پیش برود.

نظر شما