شناسهٔ خبر: 67027099 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱۶ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه شانزدهم خرداد_ نوسان چندانی ندارد و تنها برخی از محصولات داخلی، رشد قیمت بسیار ناچیزی را ثبت کردند.

کوییک دنده‌ای S از ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با ۴۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G یکی از محصولات لوکس شرکت سایپا نیز با نرخ ۷۱۸ میلیون تومانی دیروز معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو امروز تغییری پیدا نکرده و با ۷۳۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژوپارس LX TU5 یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای داخلی بازار نیز نوسان قیمتی ندارد و با نرخ ۸۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۱ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۲ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۹۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۹ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۷ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۴ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۵ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز باثبات گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 پرو دستی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو، تغییری نسبت به دیروز ندارد و با نرخ ۹۵۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی X5 نسخه بهبود یافته کراس‌اوور جک S5 هم تغییر قیمتی پیدا نکرده و با یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو رکورددار افت قیمت میان محصولات مونتاژی بازار است که امروز با همان نرخ یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لاماری ایما هیبرید یکی از کراس‌اوورهای تازه‌وارد بازار نوسانی ندارد و به نرخ دو میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ خرداد + جدول

نظر شما