شناسهٔ خبر: 67026929 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف خودرو سرقتی با پلاک سرقتی در شهرک قدس

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودرو با خودرو سرقتی در محدوده شهرک قدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ «محمد افشار» سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی متوجه توقف یک دستگاه خودرو شده و به آن مشکوک شدند. 

وی افزود: ماموران گشت با استعلام پلاک وسیله نقلیه متوجه شدند که پلاک و وسیله نقلیه صحت و همخوانی ندارند و متهم بلافاصله با مشاهده عوامل گشت کلانتری از محل به طور خطرناکی متواری شده و تعقیب و گریز آغاز شد. 

بنا بر اعلام خبرگزاری پلیس، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز وعدم توجه متهم به دستور ایست پلیس، با ایجاد طرح مهار و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، خودرو متوقف شده و متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد. 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از داخل خودرو متهم تعدادی آلات و ادوات سرقت و دو عدد سوییچ خودرو کشف شده و مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و همچنین پلاک نصب شده بر روی خودرو نیز سرقتی می‌باشد. 

سرهنگ افشار خاطر نشان کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و ۸ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

سرهنگ افشار در پایان به مردم توصیه نمودند که حتما خودروهای خود مجهز به جی پی اس کنند که در صورت وقوع حادثه‌ای توانایی ردیابی آن را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما