شناسهٔ خبر: 67026645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۵ برابری اعتبارات حوزه جوانان خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان استان از افزایش ۵ برابری اعتبارات حوزه جوانان امسال در قانون بودجه خبر داد.

صاحب‌خبر -

افزایش ۵ برابری اعتبارات حوزه جوانان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ربیعی در نشست بصیرتی "رمز موفقیت امت اسلامی در نظم نوین جهانی" که با حضور اعضای هیات‌های ورزشی و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد گفت: در دولت سیزدهم برای ورزش اقدامات خوبی در زمینه اعتبارات صورت گرفته که بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در فصل ۵ قانون بودجه، امسال اعتبارات ورزشی نسبت به سال‌های گذشته ۳ برابر شده، افزود: در عمر 3 ساله دولت سیزدهم از محل اعتبارات تملک دارایی ۳۰۰ میلیارد تومان به  ورزش استان اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اعتبارات حوزه جوانان هم امسال ۵ برابر افزایش داشته است.

حجت الاسلام سلیمانی از علما و روحانیون حوزه علمیه قم نیز در این جلسه گفت: نظم نوین جهانی هم در جبهه کفر و هم در جبهه حق در حال عوض شدن است و این یک تحول تاریخی است.  

وی با بیان اینکه کسانی که برای یاری دین خدا و نصرت الهی مجاهدت می‌کنند همواره پیروزند، افزود: شناخت موقعیت و شناخت مسیر از عوامل موفقیت است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه ارتباط دولت سیزدهم به ویژه رئیس جمهور شهید با سایر کشورها یکی از عوامل موفقیت‌های کشور بوده است افزود: اگر امروز ایران اسلامی در دنیا عزت، اقتدار و قدرت پیدا کرده بخاطر حضور مردم در صحنه‌های مختلف و درایت‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی رمز موفقیت امت اسلامی و ایران اسلامی را داشتن اتکاء به خداوند، پیروی از دستورات اسلام و تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: کسانیکه همواره برای احیاء دین خدا تلاش می‌کنند پیروز هستند.  

نظر شما