شناسهٔ خبر: 67026520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی «دانشگاه بدون دخانیات»

با حضور نمایندگان سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دانشگاه های برتر جهان، اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی دانشگاه بدون دخانیات (دانشگاه های سبز) در دانشگاه تهران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، در آستانه نودمین سال تأسیس دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، نخستین کنگره و نمایشگاه بین المللی «دانشگاه بدون دخانیات» با ابتکار و میزبانی «مرکز مشاوره و سبک زندگی اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه تهران» با همکاری سازمان جهانی بهداشت (WHO)، ستاد کشوری کنترل دخانیات «وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی»، «وزارت ورزش و جوانان»، «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، انجمن‌های فعال در حوزه پیشگیری و کنترل دخانیات، «ستاد و پلیس مبارزه با مواد مخدر»، شرکت‌های دارویی و غیردارویی فعال در زمینه پیشگیری و کنترل مصرف دخانیات و سایر وزارت خانه‌ها و نهادهای ملی و بین المللی ۱۹ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
این کنگره به صورت حضوری / مجازی با محوریت به اشتراک گذاری جدیدترین دستاوردهای ملی، بین المللی و تبادل دانش و تجربه با سایر دانشگاه‌ها برگزار می شود.
برگزاری این کنگره فرصتی برای گردهمایی متخصصان، سیاستگذاران و ذینفعان این حوزه از سراسر جهان به منظور تبادل نظر در خصوص رویکردهای نوین در زمینه ایجاد دانشگاه‌های بدون دخانیات (دانشگاه‌های سبز) خواهد بود.
توضیح اینکه، زمان برگزاری نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۰ خرداد و زمان برگزاری کنگره ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در کتابخانه مرکزی (مرکز اسناد و تأمین منابع علمی) دانشگاه تهران - تالار علامه امینی برگزار خواهد شد.
همچنین علاقه مندان می توانند، به صورت مجازی از طریق، اینجا در کنگره شرکت کنند.
برای ثبت نام شرکت کنندگان کنگره بین‌المللی از داخل کشور، اینجا و خارج از کشور، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت شیوه نامه کنگره، اینجا کلیک کنید.
برای دربافت پوستر کنگره، اینجا کلیک کنید.

خبرنگار زینب اربابی

کد خبر: ۲۴۰۵۰۱

نظر شما