شناسهٔ خبر: 67026361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تبریک سرهنگ نشاطی بمناسبت نائب قهرمانی تیم تکواندوی بسیج در مسابقات قهرمانی ارتش های جهان

مسئول سازمان ورزش بسیج با صدور پیامی، کسب مقام نائب قهرمانی تیم تکواندوی بسیج در مسابقات ارتش های جهان (سیزم 2024 کره جنوبی) را به اعضای تیم، کادر فنی و تمامی دست‌اندرکاران این موفقیت بزرگ تبریک گفت و از تلاش‌های بی‌وقفه و همت بالای آنان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، جناب سرهنگ نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج، طی پیامی کسب مقام نائب قهرمانی تیم تکواندوی بسیج در مسابقات ارتش های جهان (سیزم 2024 کره جنوبی )  به ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین و تمامی ورزشکاران، کادر فنی و دست اندرکاران تیم این موفقیت بزرگ را تبریک گفت. 

سرهنگ نشاطی در این پیام گفت: کسب مقام نائب قهرمانی در مسابقات ارتش های جهان (سیزم 2024 کره جنوبی) نشان‌دهنده تلاش، همت و پایداری شما عزیزان است که با نقش آفرینی در میادین فراملی باعث افتخار و سربلندی ورزش بسیج و کشور شوید. این موفقیت ارزشمند نه تنها نمایانگر قدرت و توانمندی ورزشکاران بسیجی ماست، بلکه الگوی ارزشمندی برای جوانان این مرز و بوم می‌باشد. امیدوارم با حفظ این روحیه و تلاش مستمر، در آینده نیز شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای بیشتری از سوی شما قهرمانان باشیم.

رئیس سازمان ورزش بسیج افزود: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در این موفقیت نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق و همکاری بی‌وقفه همه اعضای تیم و کادر فنی است. ما همچنان حمایت همه‌جانبه خود را از ورزشکاران بسیجی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر ادامه خواهیم داد و از هیچ تلاشی برای ارتقای سطح ورزش کشور دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ نشاطی با تاکید بر اهمیت ورزش در تقویت روحیه ملی و ایجاد همبستگی اجتماعی، اظهار امیدواری کرد که این دستاوردها انگیزه‌ای مضاعف برای دیگر ورزشکاران بسیجی باشد تا با تلاشی مضاعف به سمت قله‌های افتخار حرکت کنند.

در پایان پیام، سرهنگ نشاطی از تمامی کسانی که در این مسیر همراهی و همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرده و برای تیم تکواندوی بسیج آرزوی موفقیت‌های بیشتر در مسابقات آینده نمود.

نظر شما