شناسهٔ خبر: 67025584 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

نمایشگاه کتاب در شهرستان‌های استان زنجان دایر شد

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد نمایشگاه کتاب شهرستانی در زنجان دایر شد.

صاحب‌خبر -

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خردادماه برنامه‌های متعددی از طرف ادارات شهرستانی اجرایی شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر و کتاب در شهرستان‌های تابعه بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها کتاب‌هایی از آثار حضرت امام خمینی (ره) در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بسط و گسترش تفکرات حضرت امام خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است.

علی اکبری با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های کتاب شهرستانی به میزبانی مراکز فرهنگی و فرهنگسراها دایر شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های این نمایشگاه‌ها به صورت ویژه درباره زندگی امام راحل و بخشی نیز مربوط به تاریخ کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: با هماهنگی صورت گرفته کتاب‌ها با تخفیف به خریداران عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: همچنین سایر برنامه‌های اجرایی این مناسبت‌ها شامل نمایشگاه عکس امام خوبی‌ها، نمایشگاه پوستر، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مسابقه نقاشی و داستان نویسی است.

نظر شما