شناسهٔ خبر: 67025247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یوم‌الله ۱۵ خرداد روز بنیان انقلاب بزرگ اسلامی است

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز همان نقطه عطف و روز بنیان انقلاب بزرگ اسلامی است که با رهبری حکیمانه ایشان، به منصه ظهور رسید.

صاحب‌خبر -

 مهرداد جهان‌دیده در  ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران شهرستان ایرانشهر، بیان کرد: چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی عارفی از تبار آفتاب است.
 
 وی افزود: در واقع چهاردهم خردادماه با رهبری بی‌بدیل امام (ره) نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و فصل نوینی را در تاریخ پر فراز و نشیب این مرزوبوم آغاز کرد.
 
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز همان نقطه عطف و روز بنیان انقلاب بزرگ اسلامی است که با رهبری حکیمانه ایشان، به منصه ظهور رسید.
 
 وی اضافه کرد: با پاسداری از آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.

نظر شما