شناسهٔ خبر: 67023602 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

پیشتازی نفت و گاز گچساران در عمل به مسئولیت اجتماعی

شرکت نفت و گاز گچساران در کنار تولید و انجام وظیفه ذاتی خود، در عمل به مسئولیت اجتماعی پیشتاز بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت گفت: یکی از اولویت‌های اصلی وزارت نفت در کنار تولید انجام مسئولیت‌ اجتماعی با درنظرگرفتن دغدغه‌ها و اولویت‌های ملی است.

وی ادامه داد: به این منظور وزارت نفت در کنار اهداف توسعه، تولید و صادرات، به مقوله مسئولیت اجتماعی نیز وارد شده و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است، هم‌اکنون وزارت نفت غیر از مسئولیت‌هایی که در حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی به‌عهده دارد، در بخش‌هایی دیگر که دولت و مردم نیاز به کمک دارند ورود کرده و کارهای بزرگی نیز انجام داده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه این شرکت در امدادرسانی و کمک به جلوگیری از خسارات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی در کنار مردم و یاری‌رسان آنها بوده است، افزود: در بخش تعمیر و احداث جاده‌های روستایی و بهسازی روستاها، ساخت و نوسازی مدارس، آبرسانی روستایی، ایجاد اشتغال و استفاده از نیروهای توانمند بومی و سازندگان داخلی، بهبود وضع زندگی مردم، رفع موانع تولید، بهداشت و درمان و توسعه مراکز ورزشی، کمک به کمیته امداد و بهزیستی، کمک به شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و دهیاری‌های روستاها، اقدام‌های مؤثر و فعالیت‌های مختلف و سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی انجام داده که بدون شک در توسعه مناطق و رفع محرومیت‌ها و کمک به هموطنان تأثیرگذار بوده و رضایتمندی مردم را به‌دنبال داشته است.

کمالی گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم در باب مسئولیت‌های اجتماعی رویکرد مثبت و قابل‌توجهی در پیش گرفته است، چنانکه بخشی از این اعتبارها در سفر رئیس‌جمهوری شهید به استان‌های پیرامون تأسیسات تخصیص یافته است و در بخش دیگر آن با نگاه خدمت در این دولت تلاش کردیم بر اصل شعار نوکری و خادمی مردم  با آشتی با مسئولان و مردم پیرامون تأسیسات در عمل نوکری مردم را به جا بیاوریم.

وی تصریح کرد: در تبعیت از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و با نهادینه‌کردن فرهنگ خدمت بدون منت میان مسئولان و همه کارکنان نفت گچساران شاهد حرکت‌های نو و بی‌سابقه‌ای در منطقه هستیم، البته نتیجه‌ این خدمات بدون منت، عبور از سقف تولید پیش از تحریم‌ها به دست توانای کارکنان تلاشگر است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران بیان کرد: درخواست و اجابت هزاران نامه از سوی این شرکت و ارائه خدماتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی در کنار رسیدن به تولید حداکثری در مدت زمانی کوتاه، سند افتخاری برای کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران است.

کمالی بیان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران در کنار تولید و انجام وظیفه و رسالت ذاتی خود در عمل به مسئولیت اجتماعی پیشتاز است و ساخت موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را در مرز ایران و عراق یکی از افتخارهای کارکنان این شرکت می‌دانیم که پس از سال‌ها در کمترین مدت احداث شد.

وی افزود: پیگیر اعتبار جاده گچساران به گناوه و دیلم، تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه گچساران، تأمین دستگاه سوخت‌رسان و دیگر الزام‌های فرودگاه برای افزایش پروازهای روزانه و استقرار بالگرد اورژانس هوایی در منطقه هستیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با اشاره به تکمیل بیمارستان نفت گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده اعتبار خوبی گرفته شد و به‌زودی شاهد بهره‌برداری این بیمارستان خواهیم بود.

نظر شما