شناسهٔ خبر: 67023107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مخوف‌ترین مثلث دنیا: مثل MSN و BBC در فوتبال!

غیرقابل مهار و فوق‌العاده؛ به جرات می‌توان این سه بازیکن را ترسناک‌ترین مثلث حال حاضر دنیا دانست.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دیروز ژاپن در یکی از بازی‌های لیگ ملتهای والیبال با نتیجه سه بر صفر از سد تیم ملی والیبال ایران گذشت تا چهارمین برد سه بر صفر متوالی خود را برابر ایران تجربه کند.

2030485

در این دیدار اما مثلث خوفناک یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی و یوجی نیشیدا بازهم برای ژاپن گل کاشتند و عامل پیروزی برابر ایران بودند. این سه نفر در بازی با ایران توانستند هر کدام چهارده امتیاز کسب کنند و به طور مشترک امتیاز آورترین بازیکنان تیم ژاپن لقب بگیرند.

2030486

یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی و یوجی نیشیدا در حال حاضر به کابوسی برای تیم ملی والیبال ایران و حتی دیگر تیم‌ها تبدیل شده‌اند و هر بار که پاس به آنها می‌رسید با قدرت هر چه تمام‌تر توپ‌ها را به امتیاز تبدیل می کردند و جز موارد معدودی مدافعین تیم ملی والیبال ایران از دفاع کردن این سه ناتوان بودند.

به جرات می توان این سه بازیکن را ترسناک ترین مثلث حال حاضر دنیا دانست، مثلثی که نمونه آن را می‌توان در فوتبال جست. زمانی که در رئال مادرید مثلث BBC (متشکل از بنزما، بیل و رونالدو) و در بارسلونا MSN (متشکل از مسی، سوارز و نیمار) وجود داشت و به کابوس دیگر تیم‌های فوتبال تبدیل شده بودند.

20304872030488

به نظر می‌رسد تیم ملی والیبال ایران تا زمانی که راهی برای کنترل کردن این سه بازیکن پیدا نکند، بردن ژاپن و حتی گرفتن ست از این تیم کار بسیار دشواری خواهد بود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما