شناسهٔ خبر: 67022805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رقابت 285 شرکت‌کننده در بخش بانوان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت + فیلم و عکس

بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گروه بانوان از روز چهاردهم خردادماه در مشهد آغاز شد و امروز با برگزاری مراسم اختتامیه پایان می‌یابد.

صاحب‌خبر -

رقابت 285 شرکت کننده در بخش بانوان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت + فیلم و عکس

به گزارش ایکنا، بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که از روز ششم خردادماه با برگزاری رقابت‌ها در بخش آوایی آقایان آغاز شده بود، امروز شانزدهم خرداد با برگزاری اختتامیه بخش آوایی بانوان به کار خود پایان می‌دهد.

مسابقات بخش بانوان این جشنواره از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه با حضور 285 شرکت کننده در مشهد مقدس آغاز شده است. این افراد در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان و در ۱۰ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، مداحی، سخنوری، حفظ سه جزء قرآن، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند. 

در این مسابقات شرکت‌کنندگان در چهار سالن مجزا به رقابت با یکدیگر پرداختند، در روز نخست شرکت‌کنندگان رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، دعاخوانی و مداحی رقابت خود را برگزار کردند و در روز دوم که پانزدهم خردادماه برگزار شد نیز شاهد رقابت شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و آیین سخنوری بودیم.

جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال در سه بخش آوایی آقایان، غیرآوایی و آوایی بانوان از روز ششم خردادماه آغاز شده است. بخش آوایی آقایان طی روزهای ششم تا نهم خرداد برگزار شد. اختتامیه بخش‌های غیرآوایی که شامل بخش‌های هنری، پژوهشی، ادبی و هنری بود نیز روز جمعه یازدهم خردادماه برگزار شد.

همچنین، نفرات برتر جشنواره قرآنی وزارت بهداشت به سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که با حضور دانشجویان برگزیده دانشگاه‌های وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود، راه می‌یابند.  

 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3471914"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4219996/3471914?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام

نظر شما