شناسهٔ خبر: 67022621 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

پیکر شهید مدافع حرم «سعید آبیار» در کرج تشییع می‌شود

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن دعوت از مردم شهیدپرور کرج برای حضور در مراسم تشییع شهید مدافع حرم «سعید آبیار» گفت: پیکر این شهید والامقام هفدهم خرداد در کرج تشییع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ‌وهنر خبرگزاری سلامت(طبنا)از البرز و به نقل از اداره کل بنیاد شهید استان البرز، امیرحسین دانش‌کهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه شهید آبیار اظهار کرد: پیکر این شهید والامقام پنجشنبه، هفدهم خرداد از ساعت ۸:۳۰ از میدان شهدا به سمت امام‌زاده حسن (ع) تشییع و پس از اقامه نماز به شهر ری منتقل و در جوار حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) خاک‌سپاری می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام نیز چهارشنبه، شانزدهم خرداد هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در ۳۵۰ متری بنیاد برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن دعوت از مردم شهیدپرور استان البرز برای مراسم تشییع این شهید والامقام تصریح کرد: شهدا برای ارزش‌های نظام اسلامی با ایثار و فداکاری جان خود را هدیه دادند، تکریم این عزیزان کوچک‌ترین وظیفه ما در راستای قدردانی از این کبوتران خونین‌بال است.

دانش‌کهن اضافه کرد: امید است با حضور حماسی و کم‌نظیر در استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهید مدافع حرم «سعید آبیار»، قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های این شهید والامقام باشیم.

شهید مدافع حرم سعید آبیار متولد دوم شهریور ۱۳۵۱ است که سیزدهم خرداد سال جاری در سوریه و در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب به شهادت رسید.

نظر شما