شناسهٔ خبر: 67022588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آماده سازی زمین ۱۲ هکتاری طرح نهضت ملی شهر نطنز در ایستگاه پایانی

آماده سازی زمین ۱۲ هکتاری طرح نهضت ملی شهر نطنز در ایستگاه پایانی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

آماده سازی زمین ۱۲ هکتاری طرح نهضت ملی شهر نطنز در ایستگاه پایانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: عملیات آماده سازی (خاک برداری و خاک ریزی و ...) زمین ۱۲ هکتاری طرح نهضت ملی شهر نطنز با پیشرفت ۹۰ درصدی در دست اجرا است.
حامد موحدی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان افزود: برای شهر‌های نطنز، بادرود، خالدآباد و طرق رود در مجموع بیش از ۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند و از این تعداد بیش از هزار و ۵۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شدند.
وی با اشاره به تامین زمین ۱۲ هکتاری برای طرح نهضت ملی مسکن شهر نطنز ادامه داد: پس از تامین این زمین و تهیه طرح تفکیکی و ابلاغ آن برابر توافقات، اجرای آماده‌سازی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد که عملیات خاک برداری و خاک ریزی آن با پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجرا است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: این طرح دارای ۱۲۷ پلاک مسکونی و به‌صورت طبقاتی (چهار طبقه برروی پیلوت) بوده که همه متقاضیان واج شرایط طرح نهضت ملی نطنز را پوشش خواهد داد، همچنین این اراضی در مرحله صدور پروانه ساختمانی است.
وی در ادامه در خصوص بازار سنتی شهر نطنز گفت: این اداره ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ادامه عملیات احداث و مسقف کردن بازار سنتی شهر نطنز اختصاص و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.
موحدی گفت: طرح مسقف کردن بازار نطنز با مشارکت شهرداری و اداره میراث فرهنگی و اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تفاهم‌نامه سه‌جانبه با ۵۰ درصد پیشرفت در دستور کار است.

نظر شما