شناسهٔ خبر: 67022048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت ورزشکاران کردستانی به اردوی استند آپ پدل و پدل بردینگ

با دعوت کادر فنی تیم ملی، ورزشکاران کردستانی در ۲ بخش آقایان و بانوان به اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی استند آپ پدل و پدل بردینگ کشور دعوت شدند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان،  اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی استند آپ پدل و پدل بردینگ کشور در دو بخش آقایان (۱۸ لغایت ۲۵ خرداد) و بانوان (۲۶ خرداد لغایت دوم تیرماه) به میزبانی بندر انزلی برگزار می‌شود.
دعوت ورزشکاران کردستانی به اردوی استند آپ پدل و پدل بردینگ
بر این اساس، در بخش بانوان رده سنی زیر ۱۵ سال مائده محمدی و آتنا امیری و در رده سنی بزرگسالان نیز گلاویژ طهماسبی به نمایندگی از استان کردستان به این اردو فراخوانده شده اند.
 
 همچنین در بخش آقایان، آرام صادقی، شاهین ابراهیمی، ادیب علیمحمدی و مهرداد مولودی با دعوت کادر فنی تیم ملی به اولین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان تیم استند آپ پدل و پدل بردینگ کشور دعوت شده اند.
 
ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های آسیایی و جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.
 
ورزش موج سواری با پارو یا پدل بورد ایستاده paddleboarding که ریشه آن به کشور آفریقا و آمریکای جنوبی باز می‌گردد، یک فعالیت ورزشی آبی در فضای باز است که در آن یک موج سوار بر روی یک تخته بزرگ ایستاده و از یک پارو برای حرکت در آب استفاده می‌کند.
ورزش پدل بورد Stand up paddleboarding، که با نام اختصاری SUP نیز شناخته می‌شود، یکی از ورزش‌های نوظهور است که به سرعت در جهان رشد کرده است.

نظر شما