شناسهٔ خبر: 67021294 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهترین اکتان بوستر خودروهای چینی

اکتان بوستر یا مکمل سوخت یک محصول عالی در جهت افزایش کیفیت سوخت خودرو و جلوگیری از آسیب به موتور خودرو است.

صاحب‌خبر -

با توجه به کیفیت پایین بنزین، تمامی خودروها نیاز به استفاده از مکمل‌های سوخت استاندارد و اصلی دارند تا از آسیب به موتور آن‌ها جلوگیری شود.

برای حل مشکل کیفیت پایین سوخت، تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید اکتان بوستر کرده‌اند که با افزایش عدد اکتان بنزین و ایجاد بهسوزی، از موتور خودرو در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کنند. اما در این بین تعداد محدودی هستند که مکمل سوخت و اکتان بوستر واقعی و بدون ضرر تولید می‌کنند. در این مطلب با بهترین و پرفروش‌ترین مکمل‌های سوخت مناسب برای خودروهای چینی که بدون ضرر هستند آشنا خواهید شد.

مزایای استفاده از اکتان بوستر چیست؟

در انتخاب و استفاده از اکتان بوستر باید نوع و مدل خودرو و بسیاری از شرایط دیگر مورد بررسی قرار گیرد تا نتیجه مطلوبی بگیرید. به‌طور کلی مزایای استفاده از اکتان بوسترها عبارت‌اند از:

  • بهبود عملکرد موتور خودرو
  • افزایش شتاب و توان خروجی خودرو
  • کاهش گازهای آلاینده خروجی از اگزوز
  • جلوگیری از احتراق ناقص و اشتعال زودرس بنزین
  • جلوگیری از ناک زدن موتور خودرو
  • کاهش سایش بین قطعات موتور خودرو
  • ایجاد بهسوزی و کاهش دمای محفظه احتراق
  • کاهش مصرف سوخت
  • محافظت از موتور خودرو در برابر آسیب ناشی از ناک
  • کاهش تشکیل کربن و در نتیجه تمیز ماندن محفظه احتراق و سوپاپ‌ها
  • افزایش طول عمر موتور خودرو
  • کارکرد نرم‌تر موتور و در نتیجه کاهش صدای موتور خودرو

اکتان بوسترهای مناسب برای خودروهای چینی کدامند؟

در حال حاضر در کشور ما اکتان بوسترها و مکمل‌های سوخت در برندها و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. یکی از مشکلات اصلی که صاحبان خودرو در تهیه اکتان بوسترها دارند بحث اصلی بودن آن‌ها است. انواع مختلف مکمل‌های سوخت در پمپ‌بنزین‌ها موجود است، اما در اصالت و کیفیت آن‌ها شک و تردید وجود دارد و قابل اطمینان نیستند. استفاده از مکمل‌های سوخت تقلبی و یا بی‌کیفیت نه‌تنها باعث بهبود کیفیت سوخت و افزایش عدد اکتان نمی‌شوند، بلکه آسیب‌های جدی به موتور خودرو، سیستم سوخت‌رسانی و کاتالیزور وارد می‌کنند.

در اینجا ما 3 برند با کیفیت تولید داخل کشور که مناسب برای خودروهای چینی توربو و تنفس طبیعی هستند را خدمت شما معرفی می‌کنیم که در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه خارجی استفاده می‌کنند و برای موتور خودرو، سیستم سوخت‌رسانی، سنسورهای اکسیژن و کاتالیزور کاملا ایمن هستند.

اکتان بوستر پتروتکس (Petrotex)، همکاری با کرمان موتور و دیگر خودروسازی‌ها

برند مطرح و شناخته‌شده پتروتکس (Petrotex) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مکمل‌های سوخت در کشور است که محصولات خود را تحت لیسانس پتروتکس آلمان تولید می‌کند و با شرکت‌های خودروسازی مختلفی از جمله کرمان موتور همکاری دارد.

برند پتروتکس دارای مدل‌های مختلفی از مکمل‌های سوخت است که براساس آخرین استانداردها و پیشرفته‌ترین فناوری‌های جهان تولید می‌شوند. در بین محصولات پتروتکس برای تمامی خودروهای چینی توربو می‌توانید از 2 مدل پتروتکس پترو 2in1 (Petro 2in1) و پتروتکس پتروگلد (Petro Gold) استفاده نمایید. برای خرید آنلاین این دو اکتان بوستر پتروتکس کلیک  کنید و یا به تمام اکتان‌های خودرو مدیک مراجعه نمایید. همچنین برای تمامی خودروهای چینی تنفس طبیعی می‌توانید علاوه بر 2 مدل بالا از مدل پترواکتان (Petro Octane) نیز استفاده کنید.

رفع کامل ناک، افزایش قدرت موتور و کاهش مصرف سوخت از نتایج استفاده از محصولات این برند است.

اکتان بوستر ووفر (Woofer)، تخصصی‌ترین تولیدکننده مکمل‌های سوخت در کشور

در معرفی برند ووفر (Woofer) باید بگوییم که این برند با بیش از 10 مدل مکمل سوخت، تخصصی‌ترین تولیدکننده مکمل‌های سوخت در کشور است که با شرکت‌های خودروسازی مختلفی از جمله ایران خودرو و کرمان موتور همکاری دارد. در تولید مکمل‌های سوخت ووفر از بهترین افزودنی‌های روز دنیا استفاده می‌شود که در نتیجه محصولات این برند توانسته نقش مهمی در افزایش کیفیت سوخت و سلامت قطعات موتور خودرو داشته باشند. شهرت این برند بیشتر به‌خاطر بهره‌گیری از فناوری‌های جدید است که باعث افزایش کیفیت تولیداتش شده است.

شما می‌توانید برای خودروهای چینی توربو از مکمل‌های سوخت ووفر مدل CH-Power و CH-B استفاده نمایید. . برای خرید آنلاین این دو مکمل سوخت ووفر از خودرو مدیک  کلیک  کنید و یا به تمام اکتان‌های این سایت مراجعه نمایید. همچنین برای خودروهای چینی تنفس طبیعی از مدل CH-B و CH-C استفاده کنید.

با افزودن این مکمل‌های سوخت به باک خودرو، بین 5 تا 12 واحد افزایش عدد اکتان اتفاق خواهد افتاد. از طرفی ناک موتور حذف می‌شود و شتاب خودرو افزایش پیدا می‌کند.

 

اکتان بوستر روترو (Rotro)، برندی با کیفیت بالا و قابل رقابت با برندهای خارجی

یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه مکمل‌های سوخت، برند روترو (Rotro) است که با توجه به مواد اولیه با کیفیت خارجی که در تولید محصولات خود استفاده می‌کند به راحتی می‌تواند با محصولات خارجی مشابه رقابت کند.

اکتان بوسترهای روترو در 2 مدل اکونومی (Economy) و اولترا (Ultra) تولید می‌شود که هر 2 مدل برای خودروهای چینی توربو و تنفس طبیعی مناسب هستند و به راحتی کیفیت پایین بنزین را جبران می‌کنند. برای خرید آنلاین این دو اکتان بوستر روترو  کلیک  کنید و یا به تمام مکمل‌های سوخت خودرو مدیک مراجعه نمایید. عملکرد مکمل‌های این برند به‌قدری قوی و سریع است که هر مصرف‌کننده‌ای تاثیر آن‌ها را حس می‌کند. اکتان بوسترهای روترو برای سنسورهای اکسیژن و کاتالیزور خودرو ایمن هستند.

 

جمع‌بندی

برای خرید مکمل سوخت با کیفیت که خیال‌تان از اصلی بودن آن راحت باشد، می‌توانید به سایت خودرو مدیک مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که در این مطلب معرفی شدند، در این مجموعه عرضه می‌شوند و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین و یا حضوری در کم‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. علاوه بر این، محصولات دیگری همچون انواع روغن‌ها، ضد یخ، ضد‌ جوش، کولانت، انواع احیاگرهای نانو سرامیک، بهترین مکمل‌های سوخت و روغن، پکیج‌های نگهداری خودرو و... در این مجموعه موجود است.

لازم به ذکر است که فروشگاه خودرو مدیک دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز مربوطه است و برای محصولات خود، گارانتی اصالت کالا در نظر گرفته است. از این رو شما می‌توانید از هر جای ایران با اطمینان از این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظر شما