شناسهٔ خبر: 67021271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در آذربایجان‌ غربی با کشف ۲۸۰ کیلوگرم شیشه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۸۰ کیلوگرم شیشه در محور ارومیه-مهاباد با تلاش مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غرب، سردار رحیم جهانبخش امروز _چهارشنبه شانزدهم خرداد_ از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۸۰ کیلوگرم شیشه در محور ارومیه-مهاباد با تلاش مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد.

وی افزود: پیرو خبر واصله درباره حمل و جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر (شیشه) توسط باند حرفه‌ای، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری سرانجام تریلی مورد نظر را در محور ارومیه-مهاباد شناسایی و متوقف کردند.

جهانبخش تصریح کرد: طی بازرسی صورت گرفته از تریلی توقیف شده، مقدار ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور و استان شده بود، کشف شد و در این مورد چهار نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو تریلی و پژو پارس توقیف و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان موادفروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ برای شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما