شناسهٔ خبر: 67020292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرودگاه بین‌المللی لارستان قطب جدید پرواز‌های جنوب کشور

فرودگاه بین المللی لارستان با ظرفیت های بالا برای میزبانی از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ ، می تواند به قطب جدید پرواز‌های جنوب کشور تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

فرودگاه بین‌المللی لارستان قطب جدید پرواز‌های جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،سرپرست فرودگاه بین‌المللی لارستان با بیان اینکه این فرودگاه در حال حاضر میزبان پرواز‌های فلای‌دبی و العربیه ایران ایر و چابهار ایر است، گفت: این فرودگاه ظرفیت لازم برای میزبانی از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ را دارد و می‌تواند به قطب جدید پرواز‌های جنوب کشور تبدیل شود.
محسن رفیعی افزود: فرودگاه بین‌المللی لارستان که سابقه‌ای درخشان در اعزام و پذیرش پرواز‌های خارجی دارد، خواهان حضور قطرایرویز، سلام ایر عمان و الجزیره کویت در آسمان خود است.
به گفته او، حضور این شرکت‌های هواپیمایی نه تنها مسیر‌های پروازی جدیدی را به روی مسافران لارستانی و جنوب فارس می‌گشاید، بلکه ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشور‌های قطر، عمان و کویت را نیز تقویت می‌کند.
سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اشاره به مزایای حضور قطرایرویز، سلام ایر و الجزیره در لارستان را؛ ایجاد مسیر‌های پروازی جدید به مسقط، دوحه و کویت، کاهش هزینه سفر و سهولت در رفت و آمد، افزایش رونق اقتصادی و گردشگری منطقه، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، ارتقای جایگاه فرودگاه لارستان در سطح بین‌المللی دانست.
هم اکنون فرودگاه بین‌المللی لارستان علاوه بر  پرواز در مسیر دبی و شارجه، در همه روز‌های هفته پرواز‌های منظم برنامه‌ریزی شده به مقاصد داخلی و خارجی دارد.

پرواز های این فرودگاه  روز سه شنبه به مقصد قطر، یک شنبه به مقصد کویت و یک شنبه، سه‌شنبه و جمعه نیز به مقصد تهران است.
فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت اللهی (ره) لارستان، فرودگاهی است در جنوب استان فارس و در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر شیراز و ۱۹۰کیلومتری شمال غرب بندرعباس قرار دارد.
شهر لار وسیع‌ترین شهرستان استان فارس محسوب می‌شود.

نظر شما