شناسهٔ خبر: 67019309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیدا شدن جسد مرد هشترودی در عمق ۵۰ متری زمین

خبرگزاری صدا و سیما

پس از حدود ۱۲۰ ساعت تلاش بی‌وقفه گروه‌های مردمی، امدادگران آذربایجان‌شرقی و نیرو‌های اعزامی آتش‌نشانی شهرداری تهران و ستاد مدیریت بحران کشور، جسد مرد هشترودی در عمق ۵۰ متری زمین پیدا شد.

صاحب‌خبر -

پیدا شدن جسد مرد هشترودی در عمق ۵۰ متری زمین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود با اعلام این خبر افزود: وقوع حادثه سقوط این مرد به چاه عمیق ساعت ۲۲:۳۰ روز پنج‌شنبه گذشته به امدادگران اعلام و عملیات امداد و نجات نیز بلافاصله آغاز شد، اما قطر ۳۵ سانتی‌متری چاه موجب شد عملیات شناسایی تاکنون ادامه داشته باشد.

فرید قشلاقی  گفت: قطر این چاه ۵۰ متری در روز‌های گذشته تا یک متر و ۲۰ سانتی‌متر حفاری شده است و پس از وقوع حادثه ۱۵۰ نفر از نیرو‌های مردمی و امدادگران به صورت مستمر در صحنه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه چندین گروه پنج نفری از نیرو‌های مردمی نیز در عملیات شناسایی جسد مشارکت کردند افزود: از مشارکت نیرو‌های مردمی در کنار امدادگران هلال احمر، اورژانس، اداره راه و شهرسازی، توزیع برق، آب، عوامل انتظامی، سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی تجلیل می کنیم ضمن توجه به اینکه تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز از سوی این نهاد‌ها در اختیار امدادگران قرار گرفته است.

این مرد ۴۵ ساله که کارمند یکی از بانکهای مراغه بود، پنج‌شنبه‌شب دهم خردادماه در باغ شخصی خود به داخل چاه عمیق سقوط کرد و عملیات پیداکردن وی پس از چند شبانه‌روز تلاش بی‌وقفه دیشب به سرانجام رسید.

نظر شما