شناسهٔ خبر: 67018644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اندیشه‌ها و آینده نگری‌های امام خمینی (ره) امروز خودش را نشان می‌دهد/ اندیشه‌های استکبار ستیزی امام خمینی (ره) ریشه در مبانی دینی و اعتقادی دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: امام خمینی (ره) ماهیت اسرائیل و آمریکا را به جهانیان معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان کازرون در گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و شهدای خدمت در جمع نمازگزاران مسجد الزهراء(س) روستای سیف آباد کازرون اظهار داشت: امام خمینی(ره) ماهیت اسرائیل و آمریکا را به جهانیان معرفی کرد.

وی ادامه داد: شعار نه سازش نه تسلیم مردم در برابر وعده های دشمنان شعار انقلابی است چرا که دشمنان و در راس استکبار هیچ وقت اهل سازش نخواهند بود و قرآن در این مورد به خوبی اشاره دارد با دشمنان و استکبار نمی شود سازش کرد مگر این که شما را همانند خود نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت بسیج سپاه کازرون به جنایات اسرائیل در فلسطین اشاره و تصریح کرد: امروز تمام دنیا علیه اسرائیل بلند شده اند وروز به روز ذات و جوهره اسرائیل خبیث به جهانیان بیشر نشان داده می شود و باید در برابر ظلم و ستم ایستاد تا با وعده و نصرت الهی پیروزی محقق شود.

وی افزود: مبانی دینی و قرآني به ما مسلمانان اشاره دارد که با استکبار نمی شود سازش کرد و اندیشه امام خمینی(ره) در استکبار ستیزی ریشه در مبانی دینی و اعتقادی دارد.

 حجت الاسلام محمدی، به بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و افزود: همه بزرگی و آقایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان ریشه در تفکر و اندیشه های امام خمینی(ره) دارد.

انتهای پیام/

نظر شما