شناسهٔ خبر: 67018540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس اداره اقامه نماز استان قدس رضوی

ایجادمرکز تخصصی نماز در شبستان آیت‌الله نهاوندی مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی

مرکز تخصصی نماز در شبستان آیت‌الله نهاوندی مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

ایجادمرکز تخصصی نماز در شبستان آیت‌الله نهاوندی مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین بیناباجی، رئیس اداره اقامه نماز معاونت تبلیغات اسلامی استان قدس رضوی گفت:با توجه به اهمیت موضوع نماز و لزوم پرداختن تخصصی به این مساله، مرکز تخصصی نماز در شبستان آیت‌الله نهاوندی مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی با همت اداره اقامه نماز معاونت تبلیغات اسلامی ایجاد شد.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این مرکز ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه نماز به زائران و مجاورین حضرت رضا (ع)، پاسخ به سوالات زائران در مورد نماز و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف نماز، از جمله تصحیح قرائت نماز، نماز شب، احکام نماز است.

رئیس اداره اقامه نمازاستان قدس رضوی گفت: خدمات مرکز تخصصی نماز شامل کارگاه تصحیح قرائت نماز از برنامه‌ای این مرکز ایت که در این کارگاه، زائران می‌توانند نماز خود را در حضور اساتید مجرب تصحیح کنند و اشکالات قرائت خود را برطرف کنند.

وی گفت: در مرکز مشاوره نماز این مرکز نیز، زائران می‌توانند با مشاوران مذهبی در مورد مسائل مربوط به نماز مشورت کنند.

بیناباجی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی از در این مرکز افزود: در این کارگاه‌ها، آموزش‌های مختلفی در زمینه نماز، از جمله احکام نماز، فضیلت نماز شب و نحوه اقامه نماز شب به زائران ارائه می‌شود.

او گفت: همچنین در این مرکز، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف نماز، از جمله تصحیح قرائت نماز، نماز شب، احکام نماز و ... برگزار می‌شود. همچنین زائران می‌توانند با حضور در مرکز مشاوره نماز، با مشاوران مذهبی در مورد مسائل مربوط به نماز مشورت کنند.

 

 

 

نظر شما