شناسهٔ خبر: 67018111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دلسوزی رهبر معظم انقلاب برای شهید رئیسی (ره)

دل ما هم سوخت آقاجان

روزنامه جوان

وقتی فرمودند «دلم برای رئیسی سوخت» به یاد آخرین کنفرانس مطبوعاتی او افتادم که خبرنگار ما از او پرسید، در برابر توهین‌ها و تمسخر‌های مخالفان چه می‌کنید؟ در حالی که بسیاری انتظار گلایه از تخریب‌ها را داشتند، تنها به توصیه در‌پیش‌گرفتن انصاف بسنده کرد و گفت: ما به خود حق نگران‌کردن مردم را نمی‌دهیم. 

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) فرمودند: «بعد از فقدان رئیس‌جمهور عزیز همه جریان‌ها از خدمات او حرف می‌زنند، دلم برای رئیسی سوخت، در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند از این حرف‌ها بزنند.» این جملات با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران در توئیت‌هایی از مظلومیت شهید رئیسی نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را مرور کرده‌ایم. 

 

 محمدجواد اخوان:
وقتی فرمودند «دلم برای رئیسی سوخت» به یاد آخرین کنفرانس مطبوعاتی او افتادم که خبرنگار ما از او پرسید، در برابر توهین‌ها و تمسخر‌های مخالفان چه می‌کنید؟ در حالی که بسیاری انتظار گلایه از تخریب‌ها را داشتند، تنها به توصیه در‌پیش‌گرفتن انصاف بسنده کرد و گفت: ما به خود حق نگران‌کردن مردم را نمی‌دهیم. 
 علی نادری:
‏ «دلم سوخت» استعاره‌ای برای توصیف شهدای مظلوم تاریخ انقلاب؛ آن‌ها که در دوران حیات‌شان آماج ناجوانمردانه‌ترین حملات بودند و با شهادت این مظلومیت را فریاد زدند. امام (ره) هم برای شهید بهشتی چنین تعبیری داشت که «آنچه در مورد ایشان متأثر هستم، شهادت در مقابلش ناچیز است و آن مظلومیتش است».
 محمدمهدی عبداللهی:
خیلى حرف در همین یک جمله مقام معظم رهبرى نهفته است: «دلم براى ‎رئیسى سوخت.» ان‌شاءالله سایه پرمهر علمدار انقلاب بر سر این نظام تا ظهور منجى عالم بشریت مستدام باشد. 
 مریم هوشجان:
آنجایی که رهبر فرمودند، دلم برای رئیسی سوخت، حقیقت را بخواهید ما هم برای رئیسی دل‌مان سوخت هم بیشتر برای رهبر که چنین یاری را از دست دادند. ‎#وعده صادق
 کاربری با نام «زینب»:
این همه حمایت، این همه دلتنگی، این همه تشویق و تأیید بعد از شهادت ایشون رو اگر زمان بودن می‌شنید، چقدر حالش بهتر و دلگرم‌تر می‌شد.‌ای کاش قدر آدم‌ها رو زمان زنده‌بودن بدونیم.‌ای کاش حسادت‌ها و باندبازی‌ها مانع بیان حقیقت‌ها نمی‌شد. ‎#دلم سوخت
 راضیه رخشانی‌پور:
نمیدونم تجربه‌اش رو داشتید یا نه، توی مراسم عزا همه نشستن و هر کسی آرام مشغول عزاداری هست، توی اون شرایط، بزرگ مجلس یا عزیزترین فرد متوفی که میاد، همه باهم شروع میکنن گریه کردن و شیون زدن. رهبری وقتی گفتن «دلم سوخت» یک ایران گریه کرد و داغ دلش تازه شد. دل ما هم سوخت آقا جون. دل ما هم... 
 محمدمهدی رحیمی:
گفتید دلم سوخت و من جگرم سوخت. فراز و فرود‌های این سه سال یادم آمد؛ خبر‌ها و سفر‌هایی که تیتر نکردند، دروغ‌هایی که برجسته کردند، هزینه‌هایی که برای پروژه‌های تخریبی خرج کردند، گزارش‌هایی که پخش نکردند، کوتاه کردند، بدموقع پخش کردند، خواصی که سکوت کردند و... 
 کاربری با نام «هانیه»:
دلم برای رئیسی سوخت یعنی... گلایه دارم، از ندیدن خدمات، از نگفتن خدمات، از کم گفتن خدمات، از کتمان خدمات، از تحریف خدمات، فرمودند رئیسی پیش من گلایه می‌کرد. 
 فاطمه الهادی:
رهبر معظم انقلاب: «بعد از شهادت رئیس‌جمهور همه از خدمات و تلاش‌های او حرف زدند و من دلم برای رئیسی سوخت...»، خوش به سعادت شهید رئیسی که این قدر انسان بزرگی بوده که رهبرمون این طوری راجع به او حرف می‌زنند. 
 فاطمه‌سادات فردوس:
رهبر معظم انقلاب: «در زمان حیات رئیسی حاضر نبودند یک کلمه از خدمات او را بگویند... دلم برای رئیسی سوخت...» خدایا شکرت که ما رو جزو کسایی قرار ندادی که دل نایب امام زمان رو سوزاندند و ننگ‌شون بود که در زمان حیات شهید رئیسی حتی یک خط از زحمات و خدمات این شهید بگن!
 منصور صابری:
خبر حادثه آمد مضطرب شدیم، خبر عروج‌شان آمد اشک ریختیم و حسرت خوردیم، پیکر‌های مطهرشان را با آه و اشک و غم بدرقه کردیم، دو هفته به یادشان بودیم، ولی امروز سوختیم، آنجایی که آقا فرمودند دلم برای رئیسی سوخت و چطور می‌خواهند فردای قیامت جواب بدهند آن‌هایی که مصداق صحبت آقا بودند؟ ‎#دلم برای رئیسی سوخت

نظر شما