شناسهٔ خبر: 67017128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بینش امام خمینی (ره) ایران را به کشوری قدرتمند تبدیل کرد

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: امروز ایران اسلامی با درپیش‌گرفتن راه حضرت امام خمینی (ره) به قدرت و جایگاه بالایی در منطقه و جهان رسیده است.

صاحب‌خبر -

  خدا رحم سارانی   بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذار انقلاب اسلامی ایران بودند، پایه‌گذار انقلابی که معروف به انقلاب مستضعفین است و امروز در سراسر جهان آزاده خواهان با الگوگیری از انقلاب ما در حال مبارزه با مستکبرین هستند.
 
 وی با بیان اینکه حق‌طلبی و عدالت‌خواهی حضرت امام باعث شد تا ایشان به رهبر مردم ایران تبدیل شوند افزود: حضرت امام خمینی (ره) تنها به دنبال پیروزی یک انقلاب نبودند؛ بلکه ایشان در حال پایه‌گذاری یک تمدن بزرگ اسلامی که زیرساخت آن با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود بودند و الحمدلله در این مسیر پیروز هم شدند.
 
 فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیشرفت‌های گوناگونی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: امروز ما در زمینه نظامی حرف اول را در منطقه می‌زنیم درحالی‌که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی همان‌طور که همه می‌دانید برای ساخت یک سیم‌خاردار دچار مشکل بودیم.
 
 وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های حضرت امام خمینی (ره) در صنایع مختلف همچون پزشکی نانو و غیره به جایگاهی رسیده‌ایم که در حال صادرکردن علم هستیم و به‌جای اینکه ایران اسلامی به دنبال این موارد در کشورهای دیگر باشد کشورهای دیگر در ایران عزیز ما به دنبال بسیاری از محصولات تولیدی دانشمندان ما هستند.
 
 سارانی با بیان اینکه سیره زندگی سیاسی حضرت امام (ره) در همه جهان باید تبدیل به یک الگو شود تصریح کرد: زندگی سیاسی حضرت امام چیزی جز ایستادگی در مقابل ظلم و عدالت‌خواهی برای محرومین نبوده؛ بنابراین هر انسان آزاده و عدالت‌خواهی که بخواهد رهبری جمعی را بر عهده بگیرد باید از سیره سیاسی حضرت امام خمینی (ره) الگوبرداری کند.
 
 وی با اشاره به گستردگی عدالت‌خواهی در منطقه و جهان گفت: ایستادگی در مقابل ظلم در برخی از کشورها در مقابله با ستمگران و زورگویان نتیجه آن سیاست‌ها و بینش‌های حضرت امام (ره) خمینی بود که بعد از ۴۰ سال خود را نشان داده و قطعاً این مسئله در ادامه همان سیاست تمدن‌سازی اسلامی است که در حال وقوع است.

نظر شما