شناسهٔ خبر: 67016659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بسته خبری ورزش:

مدیر عامل پرسپولیس محروم شد/ دختران یزدی‌ طلا گرفتند

رویدادهای مهم ورزشی کشورمان در ادامه آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان امروز _سه‌شنبه، پانزدهم خرداد_ مطابق با روال همیشگی حواشی و اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشتند. در ادامه بعضی از رویدادهای مهم ورزشی امروز را می‌خوانید.

محرومیت ۲۰ روزه برای درویش

شب گذشته رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در گفت‌وگویی تلویزیونی با فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال به مشاجره پرداخت و این موضوع موجب شد مدیر عامل قرمز پوشان الفاظی توهین آمیز را نسبت به گویش و لهجه فرشید سمیعی به کار ببرد. به همین دلیل کمیته اخلاق یک روز پس از این اتفاق به رغم عذرخواهی رضا درویش که در صفحه مجازی خود انجام داد وی را به دلیل نقض آشکار قوانین و تخلف اخلاقی در رأی موقت به مدت ۲۰ روز از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

مورایس در سپاهان ماندنی است

تیم سپاهان در لیگ بیست‌وسوم با حضور در جایگاه سوم به کار خود پایان داد. پس از کسب نتایج سینوسی توسط طلایی پوشان اینگونه به نظر می‌رسید که مورایس از هدایت زرد پوشان کناره‌گیری کند، اما امروز مهدی آذربایجانی مدیر عامل باشگاه سپاهان خبر از ماندن سرمربی این تیم و تقویت نقاط ضعف طلایی پوشان برای حضور قدرتمند در تورنمنت‌های پیش‌رو داد. ناگفته نماند که نماینده اصفهان در حال حاضر در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار دارد و یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

روز پرکار کمیته انضباطی

پس از حواشی به وجود آمده شب گذشته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی و اظهارات مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و پس از آن امیر عرب‌براقی داور فوتبال کشورمان کمیته انضباطی خبر از احضار این افراد داد. بنا بر اعلام کمیته انضباطی امیر عرب‌براقی به دلیل نقض ماده ۵۱ مقررات انضباطی فدراسیون باید برای ارائه توضیحات در کمیته انضباطی حضور پیدا کند. همچنین فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی به این کمیته احضار شدند.

دختران یزدی طلایی شدند

تیم ملی دوومیدانی کشورمان به پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا اعزام شده است و فاطمه محیطی‌زاده، مریم کاظمی و سمیرا کردعلی به عنوان نمایندگان یزد در کاروان تیم ملی حضور پیدا کردند.
در جریان برگزاری این مسابقات فاطمه محیطی‌زاده در ماده هفتگانه با کسب ۵٢۴٩ امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستاد. همچنین مریم کاظمی در ماده پرش سه گام موفق شد با ثبت رکورد ۱۲/۸۲ متر به مقام قهرمانی این تورنمنت دست پیدا کند.

اعلام لیست تیم‌ملی کشتی فرنگی

به نقل از فدراسیون کشتی ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی امره پولیاک به میزبانی کشور مجارستان مشخص شد.‌
علی مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم، عباس ابراهیم‌زاده به عنوان دوبنده پوش در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدعلی عموزاد در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، عادل پناهیان در وزن ۷۹ کیلو گرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم با هدایت محسن کاوه
در این تورنمنت حاضر خواهند شد.

نظر شما