شناسهٔ خبر: 67016506 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

تقدیر از صاحبان فرآیندهای آموزشی دانشگاه در جشنواره آموزشی شهید مطهری

در جشنواره شهید مطهری از صاحبان فرآیندهای آموزشی، استادان و دانشجویان نمونه آموزشی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

این مراسم با حضور مهندس تقی ربانی مشاور اجرایی و سرپرست بودجه و اعتبارات معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان دانشگاه، استادان و دانشجویان در سالن دکتر سیادتی برگزار شد.

در این مراسم، از صاحبان فرایندهای آموزشی برتر دانشگاه دکتر علی تاج، دکتر حمیده یزدی مقدم، دکتر نعمت‌اله شموسی، دکتر عزت صمدی‌پور و سنا جعفرلو (دانشجوی پزشکی) و همچنین دکتر رقیه زردشت به عنوان استاد برتر پژوهش در آموزش تقدیر به عمل آمد.

در بخش استادان نمونه آموزشی دانشکده پزشکی از دکتر سید جمال میرموسوی، دکتر علی دلبری، دکتر ابراهیم شیرزاد، دکتر نرجس فروهر و دکتر کتایون صمدی، در دانشکده بهداشت از دکتر حمید جوینی، دکتر محسن یزدانی اول، در دانشکده پرستاری و مامایی از دکتر نسرین فاضل، دکتر مژگان انصاری، در دانشکده پیراپزشکی از دکتر کاظم عباس‌زاده گودرزی، فاطمه برزویی و در دانشکده پرستاری جوین از عالمه ده‌نبی با اهدای لوح قدردانی شد.

همچنین در بخشی از مراسم نیز از اساتید ارتقاء یافته از دانشیاری به استادی دکتر رحیم گل‌محمدی، دکتر نعمت اله شموسی و دکتر احمد اله آبادی، در قسمت استادان ارتقا یافته از استادیاری به دانشیاری از دکتر علی دلبری، دکتر منیژه یوسفی مقدم، دکتر فرشته قراط، دکتر زهرا باغانی، دکتر رضا شهرآبادی، دکتر حمید جوینی، دکتر علی مهری، دکتر محمد میری، دکتر راضیه خسروراد، دکتر مصطفی رباط جزی و دکتر فاطمه قارداشی و در بخش ارتقاء علمی از مربی به استادیاری از دکتر نسرین فاضل تقدیر شد. در بخش برگزیدگان طرح شهید دکتر شهریاری بنیاد ملی نخبگان از دکتر سیدعلیرضا جوادی نیا و دکتر مهدی سالاری تقدیر به عمل آمد.

در پایان این برنامه نیز جوایز دانشجویان نمونه آموزشی به محبوبه جعفری (دانشجوی پزشکی)، مریم روستازاده (دانشجوی پزشکی)، فاطمه سمعه (دانشجوی پرستاری)، فاطمه استیری (دانشجوی بهداشت)، حسام ابارشی (دانشجوی فوریت‌های پزشکی) و علیرضا گرامی (دانشجوی پرستاری جوین) تعلق گرفت و آقای محمد شهرستانی حائز رتبه اول در مسابقه مقاله‌خوانی و ترسیم نقشه مفهومی اهداء گردید.

نظر شما