شناسهٔ خبر: 67016234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امباپه: احساس رهایی می‌کنم/ خیلی خوشحالم که به بزرگترین باشگاه دنیا می‌آیم

ستاره فرانسوی جدید رئال مادرید از فلورنتینو پرز تشکر ویژه‌ای کرد و گفت او از همان روز اول به من ایمان زیادی داشت

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه رئال مادرید روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، رسماً از امضای قرارداد با کیلیان امباپه خبر داد. ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن با انتقالی رایگان به رئال مادرید، قهرمان اسپانیا و اروپا پیوست و به زودی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه می‌شود. قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید ۵ ساله (تا تابستان ۲۰۲۹) خواهد بود. کیلیان امباپه حالا در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران در مورد پیوستن به رئال مادرید صحبت کرده است.

احساس رهایی می‌کنم
دیگر احساس رهایی و آرامش می‌کنم. حالا رسمی شد. من بازیکن رئال مادرید هستم و با فروتنی زیادی به اینجا می‌آیم. از چهره من می‌توانید ببینید که چقدر خوشحال و راضی هستم.
فلورنتینو پرز
می‌خواهم از همه در رئال مادرید به خاطر تلاش‌هایشان تشکر کنم. به خصوص فلورنتینو پرز. پرز از همان روز اول به من ایمان زیادی داشت.


به بزرگترین باشگاه جهان می‌آیم
من به بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا می‌آیم. خیلی هیجان‌زده هستم. خیلی خوشحالم. این برایم مثل یک رویاست. حداقل برای ۵ فصل آینده بازیکن رئال مادرید خواهم بود. یک آدم شاد به احتمال زیاد بهتر از یک آدم غمگین بازی می‌کند. اما من به خاطر لبخند زدنم نیست که بازی‌ها را می‌برم. کار‌های زیادی باید انجام شود.
پاری سن ژرمن گفت نمی‌گذاریم بازی کنی
پی‌اس‌جی با خشونت به من گفت که نمی‌گذاریم بازی کنی. لوییز اوکامپوس و انریکه من را نجات دادند. اگر بگویم در پاری سن ژرمن ناراضی بودم، شرم‌آور است، چون الان باشگاه جدیدم را دارم. اما آدم‌ها و چیز‌هایی بودند که من را ناراحت می‌کردند. با توجه به چیز‌هایی که در این فصل پشت سر گذاشتم، بهترین فصل من تا به اینجا بود.
پیام‌های اسطوره‌های رئال مادرید
پیام‌های کریستیانو رونالدو که الگوی من است، کاسیاس و راموس من را تحت تاثیر قرار داد. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

یورو یا جام جهانی؟
برای من قهرمانی یورو از جام جهانی پیچیده‌تر است.

نظر شما