شناسهٔ خبر: 67015686 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

رونالدو: یکی از بهترین فصول تاریخم را سپری کردم

در آستانه یورو ۲۰۲۴ آمادگی بی‌نظیر رونالدو در خاک عربستان نشان از انگیزه و توانایی بالای او خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی جهان، فصلی که در لیگ عربستان را گذراند را بهترین فصل فوتبالی خود توصیف کرد.

کاپیتان النصر پس از موفقیت شگفت‌انگیزش با زدن ۳۵ گل در تنها ۳۱ بازی، برنده جایزه بهترین گلزن لیگ در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ شد و رکورد قبلی عبدالرزاق حمدالله مراکشی را که ۳۴ گل در سال ۲۰۱۸ به ثمر رسانده بود را شکست.

رونالدو، در این فصل از مسابقات نه تنها رکورددار گلزنی در یک فصل بود، بلکه ۱۱ پاس گل نیز داد تا اثرگذارترین چهره این فصل عربستان باشد.

رونالدو در گفت‌وگو با سایت رسمی لیگ عربستان در توضیح کسب این عنوان گفت: این خیلی معنا دارد. من واقعا احساس خوشبختی می‌کنم. شاید یکی از بهترین فصل‌هایی باشد که از نظر گلزنی در دوران حرفه‌ای‌ام داشتم اما از نظر پاس گل هم برای من فراموش نشدنی بود.

وی افزود: باید اعتراف کنم که این چیزی نبود که در ابتدای فصل به دنبالش بودم، اما با گذشت زمان متوجه شدم که این امکان‌پذیر است. بنابراین، من این فرصت را دارم که از هم تیمی‌هایم تشکر کنم زیرا بدون تیم، هیچ عنوانی در سطح انفرادی ممکن نبود.

کاپیتان النصر با ابراز افتخار از توانایی خود در شکستن رکورد گلزنی در یک فصل گفت: از شکستن رکورد لیگ عربستان احساس غرور می‌کنم و این برای من فوق‌العاده است. این باعث خوشحالی من می‌شود و این انگیزه واقعی من برای فوتبال بازی کردن است که هر بار برایش تمرین کنم تا گل‌های بیشتری به ثمر برسانم.

حالا او با چنین درک و انگیزه‌ای خودش را برای یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کند و بازیکنان پرتغالی باز هم حساب ویژه‌ای روی توانایی و درخشش رونالدو باز کرده‌اند که قطعا برای آنها اثرگذار خواهد بود.

نظر شما