شناسهٔ خبر: 67321216 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میرزازاد: شایسته این قهرمانی بودیم

مغانلو از سپاهان برود سکته می‌کنم!

نیما میرزازاد می‌گوید سپاهان استحقاق قهرمانی در لیگ برتر را داشته اما اتفاقاتی که رخ داد باعث شد تا این تیم از هدفش دور شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه و به نقل از همشهری، فصل پرفرازونشیب برای سپاهان با قهرمانی در جام‌حذفی به پایان رسید؛ پایانی خوش برای تیمی که ابتدای فصل مدعی اول قهرمانی لیگ برتر لقب گرفته بود اما این جام را هم مثل سال‌های گذشته از دست داد. برای سرمربی و ستاره‌های گران‌قیمت سپاهان، جام‌حذفی آخرین فرصت بود تا حداقل خداحافظی شیرینی با فصل فوتبالی داشته باشند و یک جام را به ویترین افتخارات سپاهان اضافه کنند. این اتفاق در نهایت با شکست مس‌رفسنجان در فینال جام‌حذفی رخ داد.

نیما میرزازاد دروازه‌بان سپاهان می‌گوید که او و هم‌تیمی‌هایش فصل خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتند و این قهرمانی توانست تا حدودی این سختی‌ها را جبران کند. گفتگو با میرزازاد را در ادامه می‌خوانید:

* پایان فصل با اتفاقی شیرین برای شما همراه شد. در مورد قهرمانی سپاهان در جام‌حذفی صحبت کنید؟
ما شایسته این قهرمانی بودیم و خیلی خوشحالم که قهرمان جام‌حذفی شدیم. در لیگ برتر هم لیاقت کسب جام را داشتیم ولی اتفاقاتی رخ داد که سپاهان را از مسیرش دور کرد. ما واقعا فصل سختی را سپری کردیم و برای گرفتن این جام خون دل خوردیم، خدا را شکر که درنهایت همه‌‌چیز خوب تمام شد. به مردم اصفهان و هواداران سپاهان تبریک می‌گویم.

* قرار بود بازی فینال در قزوین برگزار شود ولی آخر سر در استادیومی بازی کردید که در یکی دو سال گذشته نتایج خوبی آنجا گرفته‌اید. جو ورزشگاه آزادی چطور بود؟
بله، در این چند سال معمولا نتایج خوبی در این استادیوم گرفته‌ایم و ورزشگاه آزادی برای سپاهان خوش‌یمن است. نکته مثبت دیگر استفاده از VAR در این بازی بود که حتی در سرنوشت قهرمانی هم تأثیر داشت. اگر VAR نبود شاید گل آفساید مس قبول می‌شد یا اینکه آن پنالتی برای ما گرفته نمی‌شد. این بازی نشان داد که وجود این تکنولوژی چقدر مهم است و امیدوارم فصل آینده، شاهد استفاده از VAR در فوتبال ایران باشیم.

* از عملکرد خودت در این فصل راضی بودی؟
در بازی‌هایی که به میدان رفتم، نهایت تلاش خودم را برای موفقیت تیم به‌کار گرفتم و فکر می‌کنم فصل خوبی داشتم.

2046758

* ظاهرا چند پیشنهاد هم به دستت رسیده است. دوست نداری در تیمی بازی کنی که دروازه‌بان اول باشی؟
سپاهان باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی آرزو دارد اینجا فوتبال بازی کند. بله، چند پیشنهاد به‌دست من رسیده ولی واقعیت این است که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و فعلا بعد از یک فصل پر فشار می‌خواهم چند روزی استراحت کنم.

* سپاهان با تو مذاکره‌ای داشته است؟
بله، پیشنهاد تمدید داده‌اند و امیدوارم درنهایت اتفاق خوبی برای من و سپاهان رخ دهد.

* در این 2سال انتقادها از مورایس سرمربی سپاهان کم نبود. خیلی‌ها انتظار داشتند او سپاهان را با این همه ستاره قهرمان لیگ کند. نظر خودت چیست؟
مورایس مربی خوب و بزرگی است و هر مربی خارجی که به ایران می‌آید، نیاز به زمان دارد. مورایس در این دو سال با اتفاقاتی روبه‌رو شد که برایش عجیب بود و برخی مسائل واقعا برای او عادی نبود. همه دیدند که در این مدت چه اتفافاتی برای سپاهان رقم خورد و بعضی چیزها واقعا دست مربی نیست. من از کار کردن با این مربی تجربیات خوبی به‌دست آوردم.

* تو رابطه صمیمانه‌ای با مغانلو داری. ظاهرا او  هم قصد جدایی از سپاهان و رفتن به لیگ امارات را دارد.
شهریار بازیکن بسیار باکیفیتی است که توانایی خودش را دوباره در این فصل نشان داد. این طبیعی است که او پیشنهاد داخلی و خارجی داشته باشد ولی من امیدوارم که بماند و با سپاهان ادامه بدهد. اگر مغانلو از سپاهان برود سکته می‌کنم!

نظر شما