شناسهٔ خبر: 67015019 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اهدای انگشتر رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در منزل شهید زاهدی، انگشتری از سوی رهبر انقلاب را به خانواده‌ این شهید اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی با حضور در منزل شهید زاهدی با بیان اینکه شهید زاهدی از دوران دفاع مقدس به دنبال شهادت بود، اظهار داشت: خداوند ایشان را نگه داشته بود برای شهادتی که هیچ نظیر و مانندی نداشت، یعنی اگر شهادت حاج قاسم راه مقابله مستقیم را با آمریکایی‌ها برای ما باز کرد، شهادت شهید زاهدی شروعی برای مقابله مستقیم با اسرائیل بود.

وی افزود: عملیات وعده صادق، انقلاب سوم بود که به دنبال شهادت شهید زاهدی اتفاق افتاد.

اهدای انگشتر رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اخلاص ویژگی بارز شهید زاهدی بود، گفت: ایشان همیشه از دوربین فراری بود اما این وظیفه ما را در قبال شهید بیشتر می‌کند که نسبت به جمع‌آوری تاریخ شفاهی آن‌ها تلاش کنیم و راه و مرام ایشان را به جامعه معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه شهید را خداوند تکریم کرده و نیازی به تکریم ما ندارد، تاکید کرد: ما چه در جلسات شهدا و چه در منزل شهدا واقعاً کسب حیات می‌کنیم، یعنی از حیاتی که خداوند به آنها داده، ما نیز کسب فیض می‌کنیم.

وی بیان کرد: قرآن کریم یک مرتبه در وصف شهید می‌فرماید شهید را مرده نگویید و در جای دیگر می‌فرماید شهید را مرده مپندارید، یعنی نه به زبانتان بگویید که شهید مرده و نه در خیالتان تصور کنید که شهید مرده است.

اهدای انگشتر رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به همسر شهید اظهار داشت: رهبر انقلاب تاکید کردند که همسران و خانواده رزمندگان و شهدا هم‌سنگران ایشان هستند و شما نیز در مجاهدت‌های این شهید بزرگوار شریک بودید چراکه ۴۵ سال در جبهه‌های مختلف ایشان را همراهی کردید.

در پایان نیز انگشتری از سوی رهبر انقلاب را به خانواده این شهید اهدا کرد.

نظر شما