شناسهٔ خبر: 67014700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

همتی: ‏امروز، مهمترین مأموریت رئیس جمهور متوقف کردن ⁧ فساد ⁩و ⁧رانت‌های ⁩ گسترده‌ای است که عده‌ای را هر روز فربه‌تر و توزیع درآمد را به نقطه بحرانی رسانده / ‏تنها با یک تیم⁧ کارآمد ⁩و با استفاده از تمامی یافته‌های ⁧ علم اقتصاد ⁩می توان شرایط اقتصادی کشور را بهبود بخشید

عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: امروز، اقتصاد مسئله اول کشور است. ‏تنها با یک تیم⁧ کارآمد ⁩و نیز با استفاده از تمامی یافته های ⁧ علم اقتصاد ⁩می توان شرایط اقتصادی را بهبود بخشید. ‏امروز، مهمترین مأموریت رئیس جمهور متوقف کردن ⁧ فساد ⁩و ⁧رانت های ⁩ گسترده ای است که عده‌ای را هر روز فربه‌تر و توزیع درآمد را به نقطه‌ بحرانی رسانده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی مهمترین مأموریت رئیس جمهور  را متوقف کردن ⁧ فساد ⁩و ⁧رانت های ⁩ گسترده دانست.
 
وی در این باره نوشت: امروز، اقتصاد مسئله اول کشور است.  ‏تنها با یک تیم⁧ کارآمد ⁩و نیز با استفاده از تمامی یافته های ⁧ علم اقتصاد ⁩می توان شرایط اقتصادی را بهبود بخشید.
 
‏امروز، مهمترین مأموریت رئیس جمهور متوقف کردن ⁧ فساد ⁩و ⁧رانت های ⁩ گسترده ای است که عده‌ای را هر روز فربه‌تر و توزیع درآمد را به نقطه‌ بحرانی رسانده است.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما