شناسهٔ خبر: 67013860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جلوه: پیمان بستیم گذشته را فراموش کنیم

ملی پوش والیبال ایران می گوید برای بازی با ژاپن بازیکنان پیمان بسته بودند که نتایج گذشته را فراموش کنند تا در ادامه لیگ ملت ها نتایج بهتری رقم زده شود.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ مهدی جلوه پس از پنجمین شکست تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2024 گفت: همه تیم باهم عهد و پیمان بستیم که گذشته را فراموش کنیم و در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نتایج بهتری بگیریم. دیدار اول‌مان برابر ژاپن میزبان بود و به هرحال تفاوت‌مان با تیم اول رنکینگ آسیا مشخص بود. تا اواسط این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتیم اما آنالیزهای‌مان از ژاپن عملی نشد و نتوانستیم آن‌طوری که می‌خواهیم جریان مسابقه را کنترل کنیم. بازیکنان ژاپن هم به توپ‌گیری عالی‌شان معروف هستند و در لحظات حساس دیدار، توانستند تیم ایران را تحت فشار قرار دهند. این نتیجه را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: برنامه تیم ملی از اواخر ست دوم تغییر کرد و قرار بود روی برنامه خاص خودمان پیش برویم و از ست سوم، ریسک سرویس‌های‌مان را بالاتر ببریم که بتوانیم ژاپن را تحت فشار قرار دهیم و در دفاع و توپ‌گیری برتری داشته باشیم. این موضوع باعث شد که تعداد اشتباهات فردی و سرویس‌های خطای تیم ایران بالا برود و اختلاف‌مان با ژاپن در ست سوم بیشتر شود. در ست اول و دوم نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم به برتری برسیم .

مدافع میانی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم با ذهنیت مثبت و تمام توان‌مان برای دیدارهای بعدی برنامه‌ریزی کنیم. این قول را می‌دهم که یک لحظه هم از تلاش برای کسب نتایج بهتر دست برنداریم و با تمام وجودمان بجنگیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم مردم را شاد کنیم.

 

نظر شما