شناسهٔ خبر: 67013803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در گفتگو با تایم مطرح شد؛

بایدن هنوز مطمئن نیست در غزه جنایت جنگی رخ داده است!

بعد از گذشت بیش از ۲۴۰ روز از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به غزه و برجای ماندن بیش از ۳۶ هزار شهید رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که هنوز ارتکاب جنایات جنگی در این باریکه تأیید نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با مجله آمریکایی تایم گفت: ارتکاب جنایات جنگی از سوی اسرائیل در نوار غزه تأیید شده نیست!

در حالی که تل آویو در مسیر دستیابی به توافق آتش بس با حماس سنگ اندازی می‌کند بایدن مدعی شد: حماس مسئول عدم اجرای توافق آتش بس است و می‌تواند همین فردا این روند را خاتمه دهد.

بایدن اضافه کرد: اختلاف بزرگ من با نتانیاهو بر سر مرحله بعد از جنگ در غزه است. باید به سمت راه کار تشکیل دو کشور (دولت) حرکت کرد و این نقطه اختلاف میان من و نتانیاهو است.

وی بیان کرد: نتانیاهو در خصوص مساله اسرای اسرائیلی تحت فشارهای سنگینی قرار دارد و آماده است هر کاری برای بازگرداندن آنها انجام دهد. دلایلی وجود دارد که مردم به این نتیجه رسیده اند نتانیاهو برای طولانی شدن جنگ با هدف باقی ماندن در قدرت سیاسی تلاش می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی و تحلیلگران اسرائیلی بارها طی ۲۴۰ روز گذشته تاکید کرده اند نتانیاهو هیچ اهمیتی به بازگرداندن اسرا و پایان دادن جنگ نمی‌دهد و تنها به دنبال باقی ماندن در قدرت است.

نظر شما