شناسهٔ خبر: 67013712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عذرخواهی به‌موقع مدیرعامل پرسپولیس/ درویش به جای توجیه، اشتباهش را پذیرفت!

کاش روزی تمام اهالی فوتبال و اصلاً تمام ما ایرانی‌ها مثل رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باشیم.

صاحب‌خبر -

وقتی برنامه فوتبال برتر به پایان رسید قلم‌ها به کار افتادند و در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای رفتار غلط و جمله اشتباه مدیرعامل پرسپولیس را نقد کردند. دیگر هیچکس هیچ کاری به آن همه اتفاق دیگر و سیل دروغ و فرافکنی نداشت!

آنها که می‌خواستند ضعف و اشتباهات خود را پشت فرافکنی و مسائل واهی مخفی کنند، از همه خوشحال‌تر بودند. آنها به هدف خود رسیده بودند و رضا درویش با گفتن یک جمله اشتباه تاثیر تمام حرف‌های درست خود را از بین برده بود. به وضوح می‌شد خوشحالی را در چهره این افراد دید، آنها که نه دلشان برای فوتبال می‌سوزد و نه باشگاه‌های بزرگ و کوچک و تنها به فکر منافع و بقای خود هستند.

از صبح امروز هم به شکل طبیعی ارتش مجازی آنها به کار افتاده بود که حقیقت را پنهان و جهت افکار عمومی را به سمت اشتباه ببرند. اشتباهی که در عصبانیت مدیرعامل پرسپولیس مرتکب شد اما کار درست را در بهترین موقعیت کرد.

رضا درویش دست به توجیه نزد، زمین و آسمان را به هم نبافت و از هزاران رفتار غلط مدیرعامل استقلال بهانه نیاورد. اوصاف و پوست کنده اشتباه خودش را پذیرفت و از مردم عذرخواهی کرد و این دقیقاً همان حلقه مفقوده مدیران ماست، چه در ورزش و چه در هر تخصص دیگر....

اگر روزی به این جا برسیم که همه مثل درویش اشتباهاتمان را قبول و بدون توضیح و توجیه عذرخواهی کنیم، ایران گلستان می‌شود. اگر ضعف‌ها و کمبودهای خودمان را قبول کنیم و دنبال مقصر نگردیم، همه برنده هستیم.

اشتباه رضا درویش در به کاربردن آن جمله می‌توانست روی تمام رفتارهای مثبت او را بپوشاند. دیدیم که در فاصله پایان برنامه تا انتشار این عذرخواهی دقیقاً همینطور هم شد، تمام دروغ‌ها و رفتارهای غلط اتفاق افتاده در این فصل به حاشیه رفت و به جای کارشناسی همه به دنبال حمله افتادند!

تمام حرف‌های درست خود درویش هم زیر سوال رفت و دیگر کسی از استناد به آن صفحات فیک و دروغ بستن به داور حرف نزد! همه جا شد جمله درویش اما او با یک عذرخواهی به موقع راه فرار دوستان را بست! کاش تمام فوتبالی‌ها مثل رضا درویش باشند و فرصت سوء استفاده به سودجویان را ندهند.

انسان جایزالخطاست، هر آدم موفقی هم می‌تواند و ممکن است جایی اشتباه کند، باید به موقع عذرخواهی کند تا نقاط مثبت و کارهای درست او را زیر سوال نبرند. کاری که درویش کرد.

بیشتر بخوانید: عکس| عذرخواهی فوری مدیرعامل پرسپولیس با یک تبصره؛ انتقاداتم همچنان پابرجاست!

نظر شما