شناسهٔ خبر: 67013219 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

نیمه دوم مرداد ماه سال جاری؛

جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در استان قزوین برگزار می شود

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ این جلسه با حضور حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل، قاسم الهیاری رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر، محمد کشاورز رییس بسیج رسانه استان، اسماعیل بخشی مدیر خبرگزاری فارس استان و سیدمصطفی جعفری رییس خانه مطبوعات استان برگزار شد.

  در این نشست، حسین براتی ضمن گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و دیگر شهدای والامقام خدمت، از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در سال جاری خبرداد و عنوان داشت: این جلسه  به منظور هماهنگی های بیشتر برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و نمایشگاه تشکیل شده است. 

 وی با اشاره به زمان کمی که تا برگزاری جشنواره باقیست،‌ افزود: لازم است  مقدمات و اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه این برنامه هم افزایی و هماهنگی بسیار خوبی هم در بخش دستگاه های دولتی حمایتگر و در بخش اهالی رسانه صورت پذیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: هر چه عناوین مناسب و ترغیب کننده در فراخوان جشنواره بیشتر و متنوع تر باشد، درصد مشارکت در این رویداد فرهنگی هم بالاتر خواهد بود.

در ادامه این جلسه دیگر حاضرین هم در خصوص برگزاری این جشواره به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف پرداختند که تغییر در برخی بخش ها، محورها و اضافه شدن موضوعاتی خاص به فراخوان و نوع داوری از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود تا بر اهمیت و شور حضور  این جشنواره بیفزاید.

برچسب‌ها:

نظر شما