شناسهٔ خبر: 67013065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از هشت هزار ورزشکار زنجانی در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می‌کنند

زنجان - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: هم اکنون بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی در این استان فعالیت می‌کنند که طبق برنامه ریزی‌ها این عدد امسال به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

علی شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات ورزشی در سال های اخیر علاقه‌مندان زیادی را جذب کرده و هم اکنون ورزشکاران شاخصی در رشته های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بدنسازی پایه رشته های دیگر ورزشی است، اضافه کرد: ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی در صورت فعالیت حرفه ای باید از بدنسازی آغاز کنند و این از اهمیت این رشته ورزشی حکایت دارد.

این مسوول ورزشی شمار باشگاه های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام را در شهرستان زنجان ۹۰ باب اعلام کرد و گفت: اکنون در سایر شهرستان های استان زنجان نیز ۷۰ باشگاه فعال است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان یکی از برنامه های مهم این هیات ورزشی را برگزاری مسابقات مختلف عنوان کرد و گفت: پیش از این مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های استان زنجان یادواره شهدای خدمت به ویژه شهید بهروز قدیمی در رده های سنی جوانان و مستر با حضور ۱۰۱ ورزشکار در سالن غدیر نیروی انتظامی این شهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه تلاش می کنیم با موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مسابقات ملی و حتی دوره های بین المللی آموزشی را در زنجان برگزار کنیم که قطعا در پویایی این رشته ورزشی بسیار تاثیرگذار است.

نظر شما