شناسهٔ خبر: 67013045 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

هشت ارز دیجیتالی که به سرعت در میان ایرانی‌ها محبوب شد + اینفوگرافی

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در یک سال گذشته با فراز و نشیب هایی روبرو بوده است، برخی از رمزارزها توانسته‌اند محبوبیت غیرمنتظره‌ای در میان سرمایه‌گذاران ایرانی پیدا کرده و سودهای بالایی را نصیب آنها کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا و بر اساس آمارها، پِه پِه که یک ارز دیجیتال محبوب در میان کاربران شبکه های اجتماعی است، طی یک سال گذشته جهش قیمتی هزار و 330 درصدی را تجربه کرده که توجیه قابل قبولی برای کنجکاوی و علاقه ایرانیان به این "قورباغه شگفت انگیز" محسوب می شود.

خرید پِه پِه در خردادماه سال گذشته تنها 60 ریال هزینه داشت، اما اکنون هر واحد آن حدود 860 تومان ارزش دارد.

رمزارز شیبا نیز که مانند دوج کوین یکی از اصطلاحا "میم کوین" های محبوب به شمار می رود، در این مدت با افزایش قیمت 250 درصدی خود، توانسته طرفداران بسیاری در میان ایرانیان پیدا کند.

از دیگر رمزارزهای پرطرفدار می توان به دوج کوین با بازدهی 151 درصد، پولکادات با 51 درصد، ترون با 56 درصد و اتریوم با 130 درصد سود سالانه اشاره کرد که همگی بازدهی قابل توجهی برای سرمایه گذاران داخلی داشته اند.

هشت ارز دیجیتالی که به سرعت در میان ایرانی‌ها محبوب شد + اینفوگرافی

کارشناسان همچنان بر ریسک بالای این بازار و لزوم مطالعه و آگاهی کافی قبل از ورود تاکید دارند. آنها هشدار می دهند سرمایه گذاری بی برنامه در این حوزه می تواند منجر به از دست رفتن کل سرمایه شود.

انتهای پیام

نظر شما