شناسهٔ خبر: 67012043 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام یک کودک فلسطینی:

دنیا کودکان آسیب دیده غزه را ببیند + فیلم

یک  دختر بچه ساکن غزه که اکثر افراد خانواده‌اش در بمباران‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند در ویدئویی خواستار توجه جهانیان به مسئله کودکان آسیب دیده غزه شده و تاکید کرده با اینکه ما گناهی نداریم اما صهیونیست‌ها از ما متنفرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، لوجی شهاب؛ دختربچه‌ای از ساکنان شهر غزه در این ویدئو با مخاطبان چنین سخن می‌گوید:

من لوجی شهاب هستم و می‌خواهم یک پیام به جشنواره سینمایی کوثر برسانم که چگونه روزهایم را در جنگ گذراندم. من از نخستین روز جنگ در خانه خودمان بودم که محاصره شروع شد. من و مادرم تنها زیر محاصره ماندیم و از اولین کسانی بودیم که در جنگ غزه محاصره شدند.

وی در این ویدئوی کوتاه به شهادت اعضای خانواده و آوارگی‌اش اشاره و به رفتار وحشیانه سربازان رژیم صهیونیستی با او و مادرش اشاره می‌کند. بمباران بیمارستان شفا، حملات راکتی بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و کشتار همسایگان در مقابل دیدگان لوجی شفا و سایرین، روایت این دختربچه از جنگی نابرابر است. وی می‌گوید اکنون دیگر هیچ دوستی ندارد و آرزو می‌کند که به دوران کودکی‌اش بازگردد.

لوجی شهاب در پایان این ویدئو خطاب به مردم جهان و مسلمانان می‌گوید: دوست دارم جنگ متوقف شود. همه بدانند که صهیونیست‌ها از ما متنفرند اما مگر ما چه گناهی کرده‌ایم؟

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، از سوی بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_3471422"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4219919/3471422?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام

نظر شما