شناسهٔ خبر: 67011704 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اختلاف زوج نظرآبادی منجر به قتل شد

رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: مرد 34 ساله‌اي که به دليل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود، توسط پليس دستگير و روانه زندان شد. رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: مرد 34 ساله‌اي که به دليل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود، توسط پليس دستگير و روانه زندان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ حکمت اله شجاعي ظهر امروز سه شنبه با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره فوت مشکوک در شهر نظرآباد، بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي اين شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وي افزود: با حضور کارآگاهان در محل و انجام تحقيقات مقدماتي مشخص شد که يک خانم ميانسال در حين درگيري با همسرش به دليل وارد آمدن ضربه سرش و صورتش دچار حادثه شده و قبل از رسيدن اورژانس به قتل رسيده است.

 اين مقام انتظامي از دستگيري همسر مقتول و تشکيل پرونده و معرفي او به مرجع قضائي خبر داد و گفت: قاتل با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ شجاعي در پايان، به کارگيري سعه صدر و استفاده از ظرفيت مراکز مشاوره و مددکاري را، راهکاري مناسب براي يادگيري مهارت هاي رفتاري و کنترل خشم و پيشگيري از وقوع درگيري و تنش هاي خانوادگي اين چنيني بيان کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما