شناسهٔ خبر: 67011548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

یک ستاره دیگر پی‌اس‌جی هم مشتری پیدا کرد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:شایعات از احتمال انتقال عثمان دمبله، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به چلسی خبر می‌دهند.به گزارش "ورزش سه"، چلسی خواهان جذب دمبله 27 ساله است و او را به عنوان سوپراستار جدید خود در نظر گرفته است.

با وجود فراز و نشیب‌های فصل گذشته دمبله در پاری سن ژرمن، چلسی مصمم است که ملی پوش فرانسوی را به لندن منتقل کند. گفته می‌شود که آبی‌پوشان لندن حاضرند برای این انتقال مبلغ هنگفتی را پرداخت کنند و رقمی بیش از 100 میلیون یورو برای جذب دمبله در نظر گرفته‌اند.
چلسی با وجود صعود به رقابت‌های اروپایی در انتهای فصل گذشته،  هنوز از جاه‌طلبی‌های بالایی برخوردار است و این باشگاه از زمان خریده شدن توسط تاد بولی، مالک جدید خود، بیش از یک میلیارد یورو برای جذب بازیکنان هزینه کرده است.

طبق گزارش‌ها، مسئولان چلسی معتقدند که دمبله می‌تواند مهره کلیدی برای ارتقای سطح تیم آنها باشد. سرعت و تکنیک دریبلینگ او می‌تواند خط حمله آبی‌پوشان را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

علاوه بر این، دمبله در سن 27 سالگی سابقه بازی در سه لیگ برتر اروپا (بوندسلیگا، لالیگا و لوشامپیونه) را دارد و 43 بازی ملی برای تیم ملی فرانسه انجام داده است. او در سال 2016 از رن به بوروسیا دورتموند (35 میلیون یورو) پیوست و پس از یک فصل در دورتموند، با مبلغ 135 میلیون یورو به بارسلونا رفت. دمبله از آگوست 2023 در پاری سن ژرمن بازی می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما