شناسهٔ خبر: 67011412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چگونه در پویش با انرژی صنعت برق شرکت کنیم و جایزه بگیریم؟

شرکت برق با اجرای پویش با انرژی به مشترکانی که در مصرف این انرژی صرفه جویی کنند جایزه می دهد.

صاحب‌خبر -

چگونه در پویش با انرژی صنعت برق شرکت کنیم و جایزه بگیریم؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: این پویش بهترین فرصت برای مشترکان است تا در قالب آن علاوه بر اطلاع از راهکار‌های مدیریت مصرف برق و کاهش هزینه خانوار، با کاهش حداقل ۱۵ درصدی  مصرف برق نسبت به سال گذشته از جوایز نفیس و ارزنده آن نیز بهره‌مند شوند.

رجبی مشهدی با اشاره به این که پویش پرجایزه چند روزیست آغاز  شده و تا پایان تابستان ادامه دارد گفت: ٣٠٠ دستگاه خودرو تمام اتوماتیک، انواع لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، گوشی هوشمند، و تبلت تنها بخشی از این جوایز ارزنده است که فقط تا پایان تابستان شانس به دست آوردن آنها برای تمامی مشترکان در کشور وجود دارد.

او افزود: برای شرکت و ثبت نام در این پویش، مشترکان خانگی فقط باید با مراجعه به آدرس اینترنتی Ba-energy.ir و ثبت شناسه قبض برق خود، مشارکت در این پویش را آغاز کنند.

مدیر عامل شرکت توانیر تاکید کرد: هموطنان عزیز با به کار بستن تنها چند راهکار ساده مانند قرار دادن درجه کولر روی عدد استاندارد و استفاده از دور کند کولر آبی و یا عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف برق می‌توانند شانس خود را برای دریافت جوایز افزایش دهند.
وی افزود: تنظیم دما وسایل گرمایشی خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و عایق‌بندی در و پنجره منازل به تأمین برق پایدار کمک کنند.

سخنگوی توانیر گفت: استفاده از نور طبیعی و همچنین استفاده متناوب از پنکه و کولر از جمله دیگر راهکار‌هایی است که به کاهش مصرف برق کمک خواهد کرد.

 

 

 

نظر شما