شناسهٔ خبر: 67010782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابلاغ دستورالعمل ساعت کاری اداره های آذربایجان‌غربی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی دستورالعمل ساعت کاری اداره های  استان را ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

ابلاغ دستورالعمل ساعت کاری اداره های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  در این ابلاغیه آمده است: به استناد اصلاحیه مصوبه هیئت محترم وزیران به منظور تعیین ساعت کار اداره ها در سه ماه گرم سال، تمام دستگاههای دولتی، بانک ها، شهرداری ها و مؤسسات عمومی غیردولتی مکلف هستند موارد ذیل را در دوره گرم سال (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) اجرا نمایند:

ساعات کاری تمام دستگاههای ذکر شده از امروز 15  خرداد تا 15  شهریور امسال از ساعت ۶ صبح تا ۱۳  ابلاغ می گردد.

شهرداری های استان و دیگر بخشهای مربوطه جهت خدمات رسانی حمل و نقل عمومی، نسبت به تأمین وسائط نقلیه عمومی در ساعات تعیین شده اقدام نمایند.

برای رفاه حال کارکنان دستگاههای اجرایی، تمامی مهدهای کودک، نیم ساعت قبل از شروع اداره ها نسبت به پذیرش اقدام نمایند.

دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شده و سیستم های سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی اداره ها (ساعت ۱۲ ظهر) خاموش گردد.

روشنایی داخل ساختمان در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور تا حد امکان کاهش و روشنایی محوطه بیرونی در این بازه زمانی به حداقل برسد.

دستگاههای اجرایی مکلفند در ساعات اداری نسبت به کاهش مصرف انرژی ۳۰ درصد نسبت به دوره پایه و همچنین ۶۰ درصد مصرف در ساعات غیراداری اقدام نمایند.

با استفاده از مولدهای اضطراری خود، در ساعات پیک تابستان (۱۲ تا ۱۸) بار مصرفی تأمین گردد و با هماهنگی شرکت توزیع برق استان جهت بازدید، نصب کنتور و تأمین سوخت مورد نیاز مولد اقدام شود.

شرکت توزیع برق استان ضمن نظارت بر اجرای بخشنامه به صورت دوره ای، نسبت به ارائه گزارش از وضعیت مصرف برق در استان به این معاونت اقدام نماید.

نظر شما