شناسهٔ خبر: 67009287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان اردبیل

تغییر ساعت فعالیت همه دستگا‌ههای دولتی از ۱۵ خرداد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به مصوبه هیات وزیران، از تغییر ساعت فعالیت همه دستگاه‌های دولتی این استان از ۱۵ خرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعلام برنامه تغییر ساعت فعالیت دستگاه‌های دولتیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از استانداری اردبیل، کاظم دبیر گفت: ساعت فعالیت همه ادارات، دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسات عمومی غیردولتی در روز‌های کاری بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ تغییر کرده است.
وی افزود: بر اساس ابن مصوبه ساعت فعالیت این ادارات از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش برق مصرفی از لزوم مدیریت مصرف برق با هدف تامین مستمر و پایدار برای آحاد جامعه و عدم وقفه در خدمت رسانی خبر داد.
دبیر گفت: با عنایت به تصویب هیات وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پرمصرف انرژی مشارکت همگانی در زمینه صرفه جویی در مصرف برق ضرورت دارد.

همچنین فرماندار اردبیل هم از تغییر ساعات پخت نان خبر داد.
بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان استان و به دنبال تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خردادماه، کلیه نانوایان محترم می‌بایست پخت و عرضه نان را از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه در برنامه کاری خود مدنظر داشته باشند؛ لذا از عموم همشهریان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن گویای ۱۲۴ اداره کل صمت استان گزارش نمایند.

نظر شما