شناسهٔ خبر: 67008748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شب افشاگری و درگیری مدیران استقلال و پرسپولیس در حضور میثاقی!/ بد به حال قهرمان و نایب قهرمان لیگ که این‌گونه به استقبال فصل جدید می‌روند

مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی فوتبال برتر، حرف‌هایی خطاب به هم زدند که هیچ‌کدام مشکلات این تیم‌ها را در فصل آینده حل نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

درگیری لفظی مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در برنامه فوتبال برتر، نشان داد که قرار نیست چیزی در فوتبال ایران درست شود. مدیر پرسپولیس باید عملکرد خودش را تحسین کند و سرپرست موقت استقلال هم در جهت منافع سرمربی تیم و ادعاهایش گام بردارد. در نتیجه تا دنیا دنیاست می‌شود در این باره حرف زد؛ از گل آفساید سخن گفت، علیه یکدیگر سند رو کرد، حتی پرونده‌ای را در قوه قضاییه باز کرد و در این باره داد سخن سر داد اما کدام‌یک از این اتفاقات، پرونده لیگ ۲۳ را می‌بندد؟

فرض کنیم مسائل مورد ادعای سرپرست استقلال در دستگاه عدلیه مورد بررسی قرار بگیرد اما مادامی که در سیکل اداری، رای این پرونده صادر شود زمان برای هیچ کدام از تیم‌های حاضر در لیگ متوقف نخواهد شد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا چه زمانی می‌خواهند درگیر این داستان باشند و علیه هم افشاگری کنند و زمان باارزش و طلایی را از دست بدهند؟

آیا بهتر نیست هر دو طرف اگر موارد و نقشه‌هایی در سر دارند، آن را با قوتِ تمام و جدیتِ بیشتر دنبال کنند و از حالا به دنبال بستن یک تیم بهتر برای فصل آینده باشند؟ پرسپولیس اگر قرار است مدافع عنوان قهرمانی باشد، مسلما از همین امروز باید در اندیشه حفظ سرمربی فعلی و حضور فعال در نقل و انتقالات باشد یا دست کم با همین بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده توافق کند. شرایط استقلال از این هم پیچیده‌تر است؛ چرا که این تیم نیاز به تقویت بیشتر دارد. به زودی باید مدیرعامل جدید خود را بشناسد و طبعا بهتر است پیش از ورود به نقل و انتقالات و مذاکره با نکونام، مدیرعامل این باشگاه رسما معرفی شود.

اگر ۱۰۰ برنامه زنده تلویزیونی و مصاحبه‌های گوناگون از این مدیران ببینیم، هیچ کدام نمی‌توانند شرایط استقلال و پرسپولیس را برای فصل آینده بهبود ببخشند. این حرف‌ها از قبل و همین حالا، بیشتر شبیه باد هواست. بی‌تعارف هر کدام از طرفین این داستان، زمان را با این مفصل‌گویی‌های پراکنده از دست می‌دهند و فصل جدید خیلی زود از راه می‌رسد.

برای جلوگیری از هر بهانه خنده‌داری برای لیگ جدید، باید بیشتر در میدان بود و کار کرد. باید مدیریت محکم و صحیح را هر چه زودتر اعمال و تکلیف تیم‌ها را به لحاظ اقتصادی و پشتیبانی مشخص کرد. این جنگ‌های زرگری با هر متر و معیاری که حساب کنید، فقط مصرف داخلی دارند و برای چند دقیقه، ذهن هواداران را مشغول می‌کند اما به محض این‌که سوت اولین بازی لیگ به صدا در بیاید، همه چیز فراموش می‌شود و فوتبال‌دوستان از هر دو تیم توقع نتیجه‌گیری دارند.

آیا در لیگ جدید هم می‌خواهید درباره جام قهرمانی فصلی که گذشت بحث کنید؟ زهی خیال باطل!

اینجا ببینید: ویدیو| جر و بحث شدید سمیعی و درویش روی آنتن زنده؛ چرا مردم را احمق فرض می‌کنید؟

نظر شما