شناسهٔ خبر: 67008573 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۷۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نتیجه طرح پلیس بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد که با تلاش ماموران ۷۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه عبدالرضا بازیاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی بوشهر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه استان موفق به کشف انواع کالای قاچاق از جمله: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات رایانه ای، لوازم یدکی خودرو، پوشاک، ابزار آلات برقی و ... شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای توقیفی ۷۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۶۲ نفر متهم دستگیر و تعداد ۵۸ دستگاه خودرو توقیف ۶۰ فقره پرونده قضایی تشکیل شد.

سرهنگ بازیاری به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خودداری و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و سوخت را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

نظر شما