شناسهٔ خبر: 67008462 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز طرح توجیهی «خرید زباله سوز ۶ هزار تُنی» به شورا ارسال نشده است

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هنوز طرح توجیهی «خرید زباله سوز ۶ هزار تُنی» را به کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورا ارسال نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جریان تصویب لایحه «اخذ مجوز انجام معاملات و انعقاد قرارداد‌های خرید و پذیرش سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه‌های حمل‌ونقل و خدمات شهری» در اسفند ماه سال گذشته تأکید داشتند که برای خرید زباله سوز ۶ هزار تنی باید مطالعات کارشناسی در این خصوص انجام شود و بدون بررسی کارشناسی نباید برای خرید زباله سوز ۶ هزار تنی اقدام کرد. 

مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره سرانجام خرید زباله سوز ۶ هزار تنی گفت: شهرداری تهران هنوز طرح توجیهی «خرید زباله سوز ۶ هزار تُنی» را به کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورا ارسال نکرده و گزارش ارزیابی محیط زیستی زباله سوز صرفا ارسال شده است، اما موضوع طرح توجیهی که یکی از موضوعات بسیار مهم این پروژه است، هنوز از سوی شهرداری به شورا ارسال نشده است.

وی ادامه داد: پس از ارسال این طرح توجیهی توسط شهرداری تهران ما این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اما تا زمانی که تمام مولفه هایی که نیاز داریم به شورای اسلامی شهر تهران ارسال نکنند، امکان اظهار نظر صریح در خصوص اینکه ما به زباله سوز چند هزارتنی در شهر تهران نیاز داریم، نداریم. 

 رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران یک تفاهم اولیه ای را با توجه به میزان زباله ای که در شهر تهران وجود دارد، منعقد کرده است، اما اینکه چه میزان از این زباله ها باید در زباله سوز قرار بگیرد و ما به زباله سوز چند هزار تنی احتیاج داریم، مشخص نیست و فکر می کنیم شهرداری تهران هم در این زمینه به یک جمع بندی نهایی نرسیده است.

پیرهادی تصریح کرد: قطعا شهرداری تهران با هماهنگی با شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد و در این خصوص به یک نقطه نظر مشترک رسیده و در این زمینه اقدام خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما