شناسهٔ خبر: 67008424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته آینده

بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد

طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد هفته آینده با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شوراس اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد شنبه آینده نوزدهم خردادماه با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور به بهره‌برداری می رسد.عباس گودرزی افزود: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با ۱۳ هزار متر مربع زیربنا و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.وی ادامه داد: در اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، تخت‌های بستری این بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ تخت افزایش یافت.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت سازمان تامین اجتماعی کشور، تجهیزات پزشکی لازم خریداری و به بیمارستان کوثر انتقال یافت.
 
گودرزی گفت: علاوه بر توسعه بیمارستان و نصب تجهیزات جدید، پلی کیلینیک تخصصی بیمارستان کوثر نیز با چهار هزار متر مربع وسعت و ۲۲ اتاق معاینه و کیلینیک قلب، گوارش، زنان ‌و زایمان و دندانپزشکی با تجهیزات پیشرفته، به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و عموم مردم شهرستان بروجرد خدمت رانی می کند.
وی خاطرنشان کرد: وسعت پلی کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر بروجرد بعد از اجرای طرح توسعه بیش از ۱۲ برابر درمانگاه پیشین افزایش یافته است.

نظر شما