شناسهٔ خبر: 67008390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تا انتخابات

گودرزوند: کاندیداهای ریاست‌جمهوری از طرح وعده‌های غیرعملیاتی پرهیز کنند

منیرسادات سیدرضا

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیداها از طرح وعده‌های غیرقابل عملیاتی گفت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری وعده‌های عملیاتی را مطرح کنند که به کشور کمک کند نه اینکه فقط مبنای آنها جلب رای باشد.

صاحب‌خبر -

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام (ره) گفت: بخشی از فرمایشات رهبرانقلاب درباره رئیس جمهور شهید بود؛  دولت آیت‌الله رئیسی خدماتی متمرکز بر کار و تلاش و جهاد برای عمران و آبادانی کشور داشت. ایشان دارای شخصیتی اخلاق‌مدار و پایبند بر اصول اخلاقی بود.

وی در ادامه با اشاره به بیان ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده از سوی رهبر انقلاب گفت: در وهله اول نباید کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به سمت تخریب یکدیگر بروند البته معمولا این کار توسط افرادی صورت می گیرد که برنامه و طرحی ندارند.

گودرزوند با تاکید بر لزوم ارائه برنامه عملیاتی از سوی کاندیداهای مورد تائید شورای نگهبان گفت: رئیس جمهوری آینده فردی کارآمد، کاردان و تلاش‌گر و جهادی باشد.

این نماینده مجلس خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: با توجه به فرمایشات رهبری  کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از تخریب دوری کرده و به جای ارائه برنامه‌هایشان به سمت طرح مسائلی نروند که کمکی به کشور نمی کند.

وی تاکید کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که نباید نگاه پوپولیستی بر آن حاکم شود، کشور احتیاج به نگاه کارشناسی و ایده پردازی قوی برای عبور از شرایط فعلی دارد.

گودرزوند با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیداها از طرح وعده‌های غیرقابل عملیاتی گفت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری وعده‌های عملیاتی مطرح کنند که به کشور کمک کند نه اینکه فقط مبنای آنها جلب رای باشد.

وی در پایان بیان کرد: باید کاندیداهای ریاست جمهوری دارای طرح و برنامه قوی برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور باشند و در عین حال توجهی به ارتباطات خارجی داشته و در راستای ارتقای زیرساخت‌های کشور و استفاده از منابع کشور حرکت کند.

انتهای پیام

نظر شما