شناسهٔ خبر: 67008013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون اسکیت:

پیست اسکیت ورزشگاه آزادی بازسازی می‌شود

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: بازدید وزیر ورزش و جوانان و بررسی میدانی از امکانات این فدراسیون یک اتفاق خوب بود و قرار شد پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی و کمپ تیم‌های ملی، بازسازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید هنرجو با اشاره به بازدید وزیر ورزش و جوانان از آکادمی ملی اسکیت در مجموعه ورزشی آزادی اظهار کرد: وزیر ورزش وقت کافی را برای بازدید و بررسی میدانی شرایط این رشته اختصاص داد و ما هم همه موارد و مشکلات موجود را به صورت کامل و شفاف به اطلاع شخص اول ورزش کشور رساندیم. یکی از موارد مهمی که در این نشست به آن پرداخته شد، بهسازی و بازسازی، پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران بود که وزیر ورزش قول داد حمایت لازم انجام شود تا قهرمانان کشورمان در شرایط مطلوبی بتوانند تمرینات خود را دنبال کنند.

وی افزود: کیومرث هاشمی چهره‌ای ورزشی با سابقه مدیریتی در ورزش کشور است و حضور این وزیر جهادی در فدراسیون‌ها و فضاهای تخصصی ورزش، نشان از درایت و دغدغه او دارد. وزارت ورزش در بحث توسعه و همچنین حوزه قهرمانی و همگانی گام‌های موفق و بلندی را برداشته و هر لحظه‌ای که نیاز داشتیم در کنار ما و قهرمانان اسکیت بود و حمایت لازم را داشت.

وی ادامه داد: داشتن یک کمپ برای تیم‌های ملی و قهرمانان اسکیت آرزویی است که باید محقق شود و امیدواریم با حمایت‌های وزیر ورزش و دستوری که صادر شد، این مهم هر چه زودتر به سرانجام برسد. اسکیت در چند وقت اخیر رشد قابل توجه و چشمگیری داشته و در میادین بین‌المللی شاهد افتخارآفرینی قهرمانان این رشته بوده‌ایم و بدون شک با بهسازی پیست و افتتاح کمپ تیم‌های ملی، این موفقیت‌ها دوچندان خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکیت در واکنش به دیدارش با محمد نعمان رییس کمیته اسکیت عراق تاکید کرد: در این نشست در خصوص تعامل و تقویت روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کردیم، همچنین حضور مربیان ایرانی در این کشور برای آموزش و توسعه اسکیت عراق از دیگر موارد گفت‌وگو بود که قرار شد به اسکیت این کشور در تمام حوزه‌ها کمک کنیم و از ظرفیت‌های دو طرف نیز استفاده شود.

به گزارش ایمنا، در جدیدترین رنکینگ جهانی اسکیت، رضا لسانی رده یک جهان در رشته اینلاین فری استایل را به نام خود ثبت کرد و رومینا سالک در رده سنی جوانان نیز موفق شد جایگاه دومی را به خود اختصاص بدهد.

منبع: ایرنا

نظر شما